سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم ملي واليبال جوانان:

در فاز تمرينات بدنسازي هستيم/ ملي پوشان نياز به اصلاح تكنيك دارند

اردوهاي تداركاتي تيم ملي واليبال جوانان كشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرماني قاره آسيا در تهران دنبال مي‌شود.

فرهاد نفرزاده، سرمربي تيم ملي واليبال جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه برنامه‌هاي تمريني به صورت متمركز و منسجم در حال برگزاري است، سطح آمادگي ملي پوشان بر اساس تمرينات برنامه‌ريزي شده روند رو به رشدي دارد.

وي تصريح كرد: ملي پوشان براي رسيدن به شرايط ايده‌آل بايد زياد تمرين كنند، آنها نياز اساسي به اصلاح تكنيك دارند، شايد در زماني كه در رده سني نوجوانان واليبال بازي مي‌كردند به اردوي تيم ملي دعوت شده و در آن دوره هم اصلاح تكنيك شده باشند اما با توجه به تعطيلي تمرينات و جدايي از برنامه‌هاي تمريني تيم ملي،‌آنها از نظر آموزشي يا به عقب بازگشته و يا در همان حد متوقف شده‌اند.

نفرزاده اظهار داشت: طبق هماهنگي‌هاي انجام شده قرار است تيم  ملي به منظور برگزاري چند ديدار تداركاتي به كشور تونس و اسپانيا اعزام شود، در صورت فراهم شدن شرايط مناسب، حضور در اين بازيها باعث مي‌شود تا ملي پوشان از نظر هماهنگي به شرايط مطلوب برسند.

سرمربي تيم ملي واليبال جوانان خاطرنشان كرد: طبق برنامه‌ تمريني در حال حاضر ملي پوشان در شرايط تمريني بدنسازي هستند، فاز تمرينات مسابقه‌اي آنها از اواخر تيرماه آغاز مي‌شود و قرار است براي رسيدن به هماهنگي تاكتيكي مرداد و شهريور تمركز خود را روي انجام بازي هاي تداركاتي بگذاريم./مح

برچسب ها: والیبال ، توپ ، تور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.