سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

راه‌آهن اردبیل به سرعت در حال اجراست

استاندار اردبیل گفت: راه‌آهن میانه – اردبیل به سرعت در حال اجراست و کمبودی از لحاظ تأمین منابع و اعتبار در این طرح وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل سید حسین صابری امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح های مهر ماندگار در اردبیل افزود: وزارت راه و شهرسازی قول داده که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح را به سرعت از منابع مختلف تأمین و تزریق کند تا کار در وقت مقرر و همچنین ایام باقیمانده از فصل کاری تکمیل شده و تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تمام قطعات این طرح غیر از دو قطعه که با مشکلات پیمانکاری روبه‌رو است در حال انجام و اجراست، گفت: ما از وزیر راه و شهرسازی و مسئولان امر خواسته‌ایم تا نسبت به فعال کردن دو قطعه باقیمانده از سمت میانه – اردبیل نیز اقدام کنند تا در زمان مقرر شاهد بهره‌برداری طرح در مهلت وعده داده شده باشیم.

صابری همچنین افزود: در تأمین اعتبار طرح های مهر ماندگار نظیر راه‌آهن، تکمیل مراکز بهداشتی، درمانی نیمه‌تمام، برخی سالن‌های ورزشی و مصلاها علاوه بر اعتبار فروش اوراق مشارکت دولت از محل اعتبارات امسال به صورت فوق‌العاده بودجه لازم را تأمین کرده و از طریق وزارتخانه‌ها نیز نسبت به تکمیل طرح اقدام لازم انجام می‌شود.

استاندار اردبیل در ادامه از چهار بانده شدن برخی از مسیرها و راه‌های اصلی خبر داد و گفت: با این اقدام که از سمت اردبیل به سمت محور سرچم شروع شده با تزریق اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی چهار بانده کردن این مسیر و همچنین محور اردبیل – مشگین‌شهر در اولویت اصلی است/س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.