وی افزود: در این راستا بیش از 16 هزار اقلام تبلیغاتی شامل لوح فشرده، نرم افزار، کتابچه، نقشه، کارت پستال و پوستر طی سه ماه نخست سال جاری به سفارتخانه ها ونمایندگی های ایران در خارج از کشور ارسال شده است تا از طریق این مراکز در اختیار مسافران متقاضی روادید، بازدید کنندگان نمایشگاه های گردشگری، هفته های فرهنگی و شب های ایرانی قرار گیرد.
گفتنی است دفتر توسعه گردشگری، بازاریابی وتبلیغات در تلاش است به منظور پاسخگویی همه جانبه به نیاز تبلیغاتی سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تولید و توزیع اقلام جدید را در دستور کار قرار دهد./س