سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی:

نگرش افکار عمومی جهان، در آینده مذاکرات هسته ای تاثیر گذار خواهد بود

يك كارشناس سياست خارجي گفت: شرايط کنونی جهان، منطقه و نگرش افکار عمومی نسبت به روند مذاکرات مي تواند در آینده مذاکرات ایران با گروه 1+5 تاثیر گذار باشد.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاكرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 در مسكو اظهار داشت: غرب در مذاكرات روز گذشته خود با کشورمان به دنبال بهانه جويي و فرصت سوزی بود و به تعهدات خود در مذاكرات استانبول و بغداد عمل نکرد.

اين كارشناس سياست خارجي با اشاره فتواي مقام معظم رهبري در مورد حرام بودن بهره برداری از بمب اتمی تصریح کرد: استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي براي ايران مسئله ملی و بسیار حساس است لذا جمهوري اسلامي ايران به هيچ عنوان از اهداف صلح آمیز هسته ای و غني سازي 20 درصد اورانيوم دست نخواهد كشيد و طرف غربی باید از طریق گفتمان منطقی وارد مذاکرات آتی شود.

وی در پايان خاطر نشان كرد: شرايط کنونی جهان، منطقه و نگرش افکار عمومی نسبت به روند مذاکرات مي تواند در آينده مذاكرات ایران با گروه 1+5 تاثير گذار بوده و درايت  و عملکرد سیاست مدارانه تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي ايران مي تواند آينده گفتگوها را به نفع کشورمان رقم بزند./پ2
برچسب ها: ایران ، مذاکرات ، مسکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.