سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقايي مغانجوقي در گفتگو با باشگاه خبنگاران:

كميته آب و آبفا در كميسيون عمران تشكيل مي شود

رئيس كميسيون عمران در مجلس شوراي اسلامي از احتمال تشكيل كميته آب و آبفا در كميسيون متبوع خود خبر داد.

علي اكبر آقايي مغانجوتي نماينده مردم سلماس در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره دستور كار هفته آينده كميسيون عمران مجلس، اظهار داشت: اعضاي كميسيون عمران هفته آينده اعضاي كميته هاي تخصصي كميسيون و ناظران در شوراهاي عالي را مشخص مي  كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه 5 كميته تخصصي در كميسيون عمران كه در مجلس هشتم تشكيل شده بود در اين دوره نيز حضور فعال خواهند داشت، افزود: علاوه بر كميته هاي حمل و نقل ، مسكن و شهر سازي،‌ راه و ترابري، عمران شهري و روستايي و نظام فني و اجرايي پيشنهاد تشكيل كميته آب و آبفا نيز در كميسيون عمران مطرح است.

وي درباره ضرورت تشكيل اين كميته، تصريح كرد: از آنجايي كه بخش توزيع آب اعم از شهري و روستايي و آبفا (فاضلاب) در صلاحيت كميسيون عمران است با توجه به گستردگي و ضرورت آبرساني بهداشتي روستاها و رفع مشكلات آب شرب شهري لازم است كه با نظارت بر عملكردها و رفع نيازهاي قانون  گذاري در اين بخش توسعه بيشتر اتفاق بيافتد.

رئيس كميسيون عمران مجلس، همچنين از انتخاب ناظران كميسيون عمران در شوراي عالي در هفته آينده خبر داد و خاطرنشان كرد: يك نفر براي شوراي عالي شهر سازي و يك نفر نيز جهت فعاليت در شوراي آمايش سرزميني در نشست هفته آينده انتخاب مي شوند./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.