سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مجوز فعالیت 2 هزار موسسه خیریه در کشور

معاون حقوقی و امور مشارکت‌های سازمان بهزیستی از فعالیت 2 هزار موسسه خیریه در راستای کمک به نیازمندان در کشور خبر داد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، خیرخواه در نخستین همایش خانه خیران استان کردستان با اعلام این خبر گفت: 500 موسسه از موسسات خیریه کشور در تهران و یک‌هزار و 500 موسسه نیز در سایر استان‌های کشور از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کرده‌اند.
وی دفتر توسعه و نظارت بر موسسات خیریه را یکی از 140 فعالیت سازمان بهزیستی خواند و از نظارت بر فعالیت موسسات خیریه و توسعه آنها به‌عنوان اولویت این دفتر نام برد.
خیرخواهی افزود: در حال حاضر بیشتر موسسات خیریه بصورت پراکنده و یا غیرقانونی کمک‌های مردمی را جذب می‌کنند که نرم‌افزاری مالی برای کل موسسات طراحی شده است که نحوه جذب کمک‌ها و توزیع آنها را بصورت سامان‌ یافته پیگیری می‌ کند.
وی اهداف تاسیس خانه خیرین ایران را تعامل موسسات خیریه با بهزیستی برای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان بهزیستی که بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم حمایت می‌شوند، رفاه اجتماعی و گسترش و ارتقای فرهنگ خیرخواهانه و نیکوکارانه و ایجاد هماهنگی بین موسسات خیریه اعلام کرد.
معاون حقوقی و امور مشارکت‌های سازمان بهزیستی، کردستان را در زمره استان‌های برتر کشور در زمینه مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: استان کردستان در جمع سه استان برتر کشور در جلب مشارکت‌های مردمی قرار دارد که نشان از نوعدوستی و کمک به نیازمندان در مردم این استان را می‌رساند./س
برچسب ها: مجوز ، موسسه ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.