سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست نقد و بررسي فيلم آزمايشگاه؛

محمد احمدي:هرگز از هزينه هاي دولتي بهره نبردم

براي توليد فيلم هايم هميشه از بودجه شخصي استفاده كردم و هرگز از هزينه هاي دولتي بهره نبرده ام.

به گزارش خبرنگار حوزه سينمايي باشگاه خبرنگاران، نشست نقد و بررسي فيلم ‌آزمايشگاه با حضور حميد امجد كارگردان، محمد احمدي تهيه كننده، امير اثباتي طراح صحنه،‌ جمشيد شيري مهمان برنامه و محمدرضا لطفي مجري و منتقد شب گذشته در خانه فيلم فردوس برگزار شد.
در ابتداي نشست حميد امجد، كارگردان آزمايشگاه در خصوص انتخاب فيلم آزمايشگاه به عنوان اولين فيلم بلند خود گفت: تئاتر و سيمنا هر كدام ويژگي خاص و متفاوتي دارند و من به عنوان يك كارگردان به هر دو علاقه مند هستم و در سينما و تئاتر با جان و دل خدمت مي‌كنم.
وي ادامه داد: متاسفانه شرايط مناسب براي توليد فيلم وجود ندارد اگر شرايط مناسب مهيا بود تا الان چند فيلم نامه را به توليد رسانده بودم.
امجد تصريح كرد: من از اين فيلم در برابر انتقادها دفاع مي‌كنم آزمايشگاه فيلمي شريف است و اغراق و مبالغه در اين فيلم وجود ندارد.
محمد احمدي، تهيه كننده آزمايشگاه عنوان كرد: دوست دارم فيلمي بسازم كه حرفي براي گفتن داشته باشد و بتواند درد يك جامعه و يا تقابل فقير و ثروتمند را به تصوير بكشد.
وي ادامه داد: هميشه براي ساخت فيلم هايم از بودجه شخصي استفاده كردم و هرگز براي تويد آن ها از هزينه هاي دولتي بهره نخواهم برد.
احمدي افزود: ادامه‌ي همكاري با گروهي كه بتواند توليد موفقيت آميزي داشته باشد هميشه موثر بوده است و براي سينماي ما نيز اين گونه همكاري ها لازم است.
امير اثباتي طراح صحنه، در ادامه نشست اظهار داشت: براي طراحي صحنه اين فيلم با كارگردان به تصورات واحدي رسيديم و فضاي كار را براساس قصه و داستان فيلم طراحي كرديم.
جمشيد چرمشير مهمان برنامه، در پايان نشست در خصوص فيلم آزمايشگاه خاطرنشان كرد: آزمايشگاه فيلم سريفي است و به خوبي روابط انسان ها با يكديگر را نشان مي دهد.
وي ادامه داد: در سينماي ما كمتر اتفاق افتاده است كه فيلمي بر ديالوگ هايش متكي نباشد اما آزمايشگاه به  خوبي توانسته بدون ديالوگ هم حرف خود را بيان كند.
چرمشيري در پايان گفت: با توجه به اينكه نوع ميزانس ها تئاتري است اما به خوبي با فيزيك صحنه تناسب پيدا كرده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.