سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

صرفه‌جویی 72 میلیون تومانی در زندان‌های آذربایجان غربی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: با مدرن‌سازی آشپزخانه‌ها سالانه 72 میلیون تومان در زندان‌های آذربایجان غربی صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از ارومیه،‌ جبار باقری در نشست خبری که در سالن اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی  آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: در راستای تولید از حمایت ملی، این اداره توانسته گام‌های موثری بردارد.

وی با اشاره به خرید دیگ‌های مدرن پخت غذا در استان تصریح کرد: با خرید این دیگ‌های مدرن که در داخل کشور تولید می‌شوند روزانه 100 کیلوگرم برنج در سطح استان صرفه‌جویی می‌شود.

باقری با بیان اینکه با پخت غذا در دیگ‌هایی که در گذشته از آنها استفاده می‌شد دور ریز برنج زیاد بود گفت: مدرن‌سازی آشپزخانه‌های زندان برای نخستین بار در سطح کشور در آذربایجان غربی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه از دیگ‌های مدرن برای پخت غذا در تمام زندانهای استان استفاده می‌شود اعلام کرد: هر دیگ حدود 5 تا 6 میلیون تومان خریداری شده است.

باقری با بیان اینکه با پخت غذا در این دیگ‌ها برنج به کف دیگ نمی‌چسبد اعلام کرد: در گذشته مقدار زیادی از برنج به کف دیگ‌ها می‌چسبید و بر این اساس مقدار زیادی برنج دور ریخته می‌شد.

وی اعلام کرد: با استفاده از این دیگ‌ها سالانه شاهد صرفه‌ جویی بیش از 72 میلیون تومانی در خرید برنج برای زندان‌های استان خواهیم بود.

باقری در ادامه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه گفت: شرکت مسئولان وابسته به دستگاه‌های قضایی در برنامه امحای مواد مخدر توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شرکت فعال مسئولان ذی‌ربط با حوزه قضایی در همایش سراسری قوه قضائیه در مشهد، حضور قضات شعب مختلف در تمام زندان‌های استان و بررسی مشکلات زندانیان در دیدار چهره به چهره را از برنامه‌هایی است که در طول هفته قوه قضاییه انجام می‌گیرد.

وی این مسئول دیدار مردمی رئیس دادگستری آذربایجان غربی، دیدار اعضای شورای قضایی استان با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، حضور اعضای شورای قضایی استان و مردم در پارک جنگلی و مرقد شهدای گمنام و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها در این هفته عنوان کرد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.