سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مردم بحرين در ابراز همبستگي با زندانيان سياسي

مردم بحرين براي ابراز همبستگي با زندانيان سياسي به راهپيمايي هاي خود ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ مقامات رژيم آل خليفه در برخورد با خواسته هاي ملت مردم همچنان از ابزار هميشگي خود که همان دادگاه هاي رژيم است استفاده کرده و تلاش مي کنند تا زندانيان سياسي و فعالان حقوق و تشکل هاي مخالفان را مجرم معرفي کرده و فعاليت هاي آن ها را فلج سازند.

رژيم آل خليفه تصميم گرفته تشکل اميد اسلامي را به بهانه تخطي از مقررات تشکيلاتي منحل کند اما تشکل اميد اسلامي معتقد است که اين اقدام رژيم آل خليفه نقض حقوق بشر و زير پا گذاشتن دموکراسي در بحرين است.

حسن مشيمع دبيرکل جنبش الحق و عبدالجليل السنکيس زنداني سياسي و عبدالهادي الخواجه فعال حقوقي حضور در جلسات محاکمه را تحريم کرده اند و خواهان آن شده اند که سريعاً آزاد شده و شکنجه گران آن ها محاکمه شوند.

زهرا سلمان الشيخ 21 ساله که در زندان هاي رژيم آل خليفه به سر مي برد در اعتراض با شرائط بازداشتش دست به اعتصاب غذا زد خانواده اين زنداني بحريني گفته اند فرزندشان از سوي افسران وزارت کشور مورد شکنجه قرار گرفته و در سلولي که مخصوص محکومان به جرايم کيفري است حبس شده است.

در راستاي اين امر مناطق مختلف بحرين به راهپيمايي هاي خود جهت ابراز همبستگي با زندانيان ادامه دادند و خواهان آزادي فوري فعالان حقوقي و زنان در بند رژيم آل خليفه شدند.

در مقابل نيروهاي امنيتي بحرين به يورش به خانه هاي مردم بحرين ادامه مي دهند بي آنکه به فريادهاي زنان و اهل خانه توجهي داشته باشند . برخي تصاوير ويديوئي که در پايگاه هاي اينترنتي قرار داده شده نشانگر حمله ده ها تن از نيروهاي امنيتي است که در پي دستگيري ترتيب دهندگان راهپيمايي هاي مردمي به خانه هاي مردم يورش مي برند.

برچسب ها: بحرین ، تظاهرات ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.