سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر خارجه سوریه :

وضعیت سوریه به ثبات نزدیک می شود

"فیصل مقداد " معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد ، وضعیت در سوریه یکسره شده است و آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها در کشتار مردم سوریه شریک هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه روسیا الیوم ؛ فیصل مقداد اعلام کرد ، وضعیت کشورش یکسره شده و دیگر نیازی به یکسره کردن کار ندارد.

چند روزی است ارتش سوریه پس از هشدار به گروه‌های مسلح برای زمین گذاشتن سلاح خود و رها کردن گروگانها‌ ، مشغول پاکسازی مناطق ناارام از وجود تروریست‌هاست.

معاون ولید معلم وزیر خارجه سوریه تاکید کرد : گروه‌های مسلح و لانه‌های آنان نمی‌تواند در برابر قدرتی که سوریه از آن برخوردار است ، مقاومت کنند.

وی همچنین با اشاره به حمایت آمریکا و فرانسه از گروهک‌های مسلح در سوریه، تاکید کرد که آمریکا و فرانسه در ریخته شدن خون مردم سوریه شریکند . این دو کشور تروریست‌های سوریه را به سیستم‌های ارتباطی که در درگیری‌ها سلاح های مرگباری شمرده می‌شود ، تجهیز کرده‌اند.

پیش از این آمریکا با اعتراف به تجهیز مخالفان سوریه به سیستم‌های ارتباطی ، مدعی شده بود که این کمک ، کمک غیرمرگبار است در حالی که این سیستم‌ها حرکت‌های تروریستی در سوریه را تسهیل می‌کرد.

این مقام سوری همچنین با اشاره به طرح کوفی عنان اظهار داشت : دمشق به طور کامل با طرح کوفی عنان فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه همکاری کرد و هیچ گاه به عنان «نه» نگفت.

قرار است امروز در شورای امنیت گزارش ژنرال رابرت مود رئیس ناظران بین‌المللی در سوریه بررسی شود.
برچسب ها: سوریه ، شورشی ، اسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.