سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایت دلخراش در اتوبان نیایش

دو متهم به قتل که با دوستشان دراتوبان نیایش درگیر شدند و با خودرو مقتول را زیر گرفتند و باعث مرگ وی شدند سرانجام با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ساعت 21:40 بیست و یکم خرداد سال جاری از طريق مرکز 110 وقوع يک فقره فوت مشکوک در بلوار فرحزادي ـ روي پل نيايش به کلانتري 134 شهرک غرب اعلام شد .  
با حضور عوامل کلانتري و بررسي هاي مقدماتی مشخص شد که يک دستگاه خودرو Rio سفید رنگ که از محل متواري شده است ،  
با جوانی به هویت "فرشاد . ع" (26 ساله ) برخورد و متعاقب آن یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ نیز به رانندگي "مهدي . خ" (28 ساله) در حالیکه فرشاد بر روی زمین افتاده بود ، از روي بدن وي عبور کرد  که در لحظه متواری شدن از محل ، راننده پژو پارس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با کناره ی اتوبان متوقف و از ناحیه دست چپ دچار شکستگی می شود .  
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه پنجم ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان در اولین مرحله به تحقیق از راننده خودرو پژو پارس پرداختند ؛ "مهدی . خ" در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : " با تماس تلفنی یکی از دوستانم به هویت کسری . ط ( 23 ساله ) ، با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ به محل قرار ملاقات ( محل حادثه ) رفتم  و به محض حضور در محل مشاهده کردم که چند نفر از داخل یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پژو 206 پیاده و به سمت خودروی من و کسری حمله ور شدند که یک نفر از آنها [ در حالیکه هنوز من از ماشین پیاده نشده بودم ] ، ضمن درگیری با من فرمان خودرو را گرفت که به علت عدم توانایی در کنترل خودرو ، [ پس از عبور از روی بدن مقتول ] به داخل جدول کنار اتوبان منحرف شدم ".  
با شناسایی یکی از دوستان مقتول که در زمان حادثه به همراه مقتول در محل حضور داشت ، وی به اداره دهم منتقل و در خصوص زمان حادثه به کارآگاهان گفت : در روز حادثه طی تماس تلفنی فرشاد ( مقتول ) در محل [ حادثه ] حاضر شدم که مشاهده کردم یک دستگاه خودرو Rio و یک دستگاه خودرو پژو پارس نیز در محل حضور دارند و سرنشینان آنها پس از درگیری متواری شدند که خودرو Rio با سرعت با فرشاد برخورد کرد و متواری شد .
در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی مالک خودرو Rio شدند که در ادامه تحقیقات مشخص شد که خودرو در اختیار فرزند خانواده به هویت کسری . ط می باشد .  
در مراجعه به محل سکونت کسری در منطقه صادقیه ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از محل سکونت خود متواری شده است لذا با انجام شیوه های خاص پلیسی و ارائه آموزش های لازم به اعضای خانواده ی کسری ، نهایتا متهم بیست و پنجم خرداد سال جاری خود را به اداره دهم پلیس آگاهی معرفی کرد .  
با آغاز تحقیقات از کسری . ط ، وی در مراحل اولیه تحقیقات سعی در انحراف مسیر تحقیقات پلیسی مبنی بر غیرعمدی بودن تصادف را داشت که با توجه به ارائه مستندات و دلایل غیر قابل انکار ، ضمن اعتراف صریح به قتل ، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : از حدود یک سال پیش با فرشاد دوست بودم و از وی موادمخدر و گراس خریداری می کردم ؛ از حدود دو ماه پیش در حدود 200 هزار تومان به فرشاد بدهکار شده بودم تا اینکه در روز حادثه چندین بار جهت پرداخت بدهکاری ، از طریق تماس تلفنی مرا تهدید کرد اما چون من پول نداشتم پرداخت بدهی را به زمان دیگری موکول می کردم که نهایتا با همدیگر در آدرس بلوار فرحزادی ـ روی پل نیایش قرار گذاشتیم و من نیز به همراه یکی از دوستانم به هویت مهدی . خ در محل قرار حاضر شدیم که ناگهان متوجه شدم فرشاد با مشاهده ما به همراه دوستانش از داخل دو دستگاه خودرو پژو پارس و پژو 206 پیاده و به طرف ما حمله ور شدند ؛ [ در حالیکه ] در داخل خودرو Rio بودم ، ترسیدم و قصد فرار داشتم که ناگهان فرشاد به سمت خودرو Rio آمد و من نیز بدون توجه به وی با او برخورد کردم و بلافاصله پس از افتادن فرزاد از صحنه متواری شدم ؛ از آنجائیکه دوستم مهدی . خ در محاصره دوستان فرشاد قرار داشت ، او نیز در حال فرار با خودروی خود از روی [ بدن ] فرشاد رد شد که به علت عدم کنترل ، خودرو از مسیر منحرف و داخل جوی آب افتاد " .  
سرهنگ کارآگاه آریا  حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به تحقیقات انجام شده و اعتراف صریح متهمان ، قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم صادر و به دستور بازپرس محترم پرونده ، متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند ". /ز

برچسب ها: جنایت ، اتوبان ، نیایش ، دلخراش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.