سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اطلاعات گسترده و دقیق سربازان امام زمان عامل سربلندی کشور

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: اشرافیت اطلاعاتی و آگاهیهای دقیق و گسترده سربازان گمنام امام زمان سبب سربلندی ایران اسلامی است.

هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود مزدوران سیا و موساد نتوانستند عوامل خود را نجات دهند و این بار برای چندمین بار توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نقره داغ شدند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به دستگیری ریگی بیان داشت: مزدوران سیا یک بار در قضیه ریگی از وزارت اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان(عج) ضرب شصت خوردند و این ضربه در آزادکردن کاردار فرهنگی ایران در پاکستان تکرار شد.

این مسئول یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بر زخم‌ های دل مردم ایران به خاطر ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای مرهم نهادند و از زمانی که مردم مسلمان ما خبر غرورانگیز دستگیری عوامل موساد را شنیدند از شادی در پوست خود نمی‌گنجند.

وی افزود: تشکر نامه خانواده‌های دانشمندان هسته‌ای از این نیروهای خدوم و مجاهدان خاموش، گویای هزاران نکته پندآموز بوده که به فضل الهی به پیروزی ملت ایران منجر شد.

ابراهیمی با اشاره به پیچیدگی و گستردگی عملیات دستگیری عوامل موساد بیان داشت: دستگیری عوامل موساد که سابقه چندین قرن کار اطلاعاتی آشکار و پنهان دارند کار آسانی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذاشت.

وی ادامه داد: این اقدام وزارت اطلاعات یعنی تسلط بر تکنولوژی سیا، موساد و دیگر سازمان‌های اطلاعاتی وابسته به غرب است و مطمئنا اقدام انقلابی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان ایران و اسلام را دچار نگرانی جدی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با قدردانی از وزیر و پرسنل وزارت اطلاعات، گفت: وزرات اطلاعات یک سرمایه ملی و ذخیره ولایی برای نظام است.  /س
برچسب ها: اطلاعات ، سربازان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.