سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی بدن ساز جدید پرسپولیس:

چیذری: به کریمی استراحت دادم، اما او قبول نکرد

مربی بدن ساز تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به اینکه علی کریمی در تمرینات امروز 30 خرداد حاضر شده بود به وی استراحت دادم اما او به هیچ وجه قبول نکرد.

چیذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پنج جلسه ای بود که ما تمرینات را با 10 نفر ادامه می دادیم اما با پیوستن علی کریمی به جمع سایر سرخپوشان تمرینات ما یازده نفره پیگیری شد و با توجه به اینکه من به کریمی اجازه استراحت دادم اما او به هیچ وجه قبول نکرد که استراحت کند و در کمال ناباوری حاضرین اتفاقا بسیار خوب و پر انرژی به تمرین پرداخت.

وی تصریح کرد: از پرسپولیس امسال توقعات بسیاری می رود و من نیز وظیفه سنگینی را عهده دار شده ام البته باید از مدیران و مسئولان باشگاه به خصوص مدیر عامل پرسپولیس تشکر کنم که برخلاف سایر مربیان بدنساز که تنها 15 دقیقه اجازه تمرین و بدن سازی به بازیکنان را دادند به من وقت بسیار و امکانات خوب داده اند تا همه شرایط برای آسودگی خاطر من فراهم باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات پرسپولیس صبح و بعد از ظهر در دو نوبت پیگیر می شود و امیدوارم که از شنبه 3 تیر ملی پوشان این باشگاه به سایر بازیکنان اضافه شوند و تا تمرینات خوبی را انجام دهند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.