سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرط موفقيت مبلغان، توجه به‌ زبان مخاطب در بيان مسايل ديني است

مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه آموزش‌هاي تخصصي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي گفت: توجه به زبان مخاطب در بيان مسائل ديني شرط اصلي موفقيت يك مبلغ محسوب مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علي دارابي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: تسلط كافي داشتن بر بيان معارف اصيل الهي با ادبيات روز و متناسب با حوزه فكري مخاطبان براي يك مبلغ كاري لازم و اجتناب‌ناپذير است.
مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه آموزش‌هاي تخصصي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي اظهارداشت: سلوك اخلاقي، تواضع و صداقت در گفتار و موضع‌گيري صريح و بلندنظري نسبت به امور دنيوي و همچنين زباني مشفقانه در موعظه مخاطبان، نقش كليدي براي مشي حقيقي و روحاني يك مبلغ ايفا مي‌كند.
دارابي به وظيفه‌ سنگين دفتر برنامه‌ريزي و توسعه آموزش‌هاي تخصصي در پشتيباني علمي و آموزشي از شبكه‌ تبليغ كشور و طراحي و تنظيم خط‌مشي‌هاي ميان‌مدت و بلندمدت براي تحقق منويات مقام معظم‌ رهبري اشاره و خاطرنشان كرد: بر اساس نظام‌نامه جامع آموزش‌هاي تخصصي ما مكلف هستيم؛ تا با توجه به دانش روز و نوآوري مستمر با استفاده از روش‌ها و ابزارهاي كارآمد، عدالت آموزشي را در حوزه‌ دانش و مهارت‌افزايي مبلغان رونق دهيم./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.