سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با خرید و فروش حیوانات حمایت شده

یگان حفاظت محیط زیست استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ با خرید و فروش حیوانات حمایت شده مبارزه می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز با همکاری اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ طی حکمی از مقام قضایی نسبت به بازدید از پرنده فروشی های شهر هشتگرد اقدام نمودند در این بازدید در یکی از پرنده فروشی ها تعدادی از حیوانات که همگی از گونه های با ارزش اکولوژیک هستند کشف و ضبط شد.
عامری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست البرز در این خصوص اعلام کرد: این بازدید با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صورت گرفت و هدف از اجرای این عملیات جلوگیری از خرید و فروش حیوانات حمایت شده و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری های واگیر دار مشترک بین انسان و حیوان می باشد که خوشبختانه بین پرندگان و حیوانات بازدید شده هیچ گونه بیماری خاص مشاهده نشد.
وی اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از پرنده فروشی های سطح شهر هشتگرد به دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات پرندگان حمایت شده اقدام به فروش این گونه های با ارزش می کنند.
وی خاطر نشان کرد: هر گونه خرید و فروش، حمل و عرضه جانوران وحشی بدون مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست براساس قانون جرم محسوب می شود و از شهروندان درخواست کرد مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست اعلام کنند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.