سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

300 میلیارد ریال بودجه حوزه فنی و حرفه ای منطقه 16

شهردار منطقه 16 با مدیریت شهری مبنی بر توسعه و رشد کالبدی شهر و با نگاه به مسائل اجتماعی و فرهنگی صد میلیارد ریال به فعالیت ها و توسعه زیر ساخت های اجتماعی و فرهنگی منطقه اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فضل الله اندری، شهردار منطقه 16 اذعان داشت: ایجاد و توسعه زیر ساخت های فضاهای تفریحی، شهربازی و توسعه مرکز نگه داری آسیب دیدگان اجتماعی،‌توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی تجهیز فضاهای فرهنگی  و هنری از جمله اقدامات شهرداری منطقه 16 خواهد بود.
اندرزی خاطر نشان کرد: شبکه سازی در حوزه حمل و نقل عمومی و آموزش در راستای ارتقای سطح فرهنگ ترافیک در سال جاری بیش از 120 میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت.
در ادامه محمد خبازها، احداث و توسعه تقاطع های غیر هم سطح در منطقه 16 معاون فنی و عمران منطقه 16 تصریح کرد: بودجه حوزه فنی و عمران منطقه حدود 300 میلیارد ریال اعلام شده و احداث و توسعه تقاطع غیر هم سطح معابر ، احداث زیر گذر جوادیه، روکش آسفالت و مرمت نوارهای حفاری از برنامه های فنی و عمرانی منطقه 16 است.
خبازها خاطر نشان کرد: این بودجه در راستای تعریض حریم راه آهن، خیابان شهید رجایی، تملک املاک زیر 50 متری و تملک شهرک فهیم آباد است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.