سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون در 15 گذرگاه تهران از شنبه

خودروهای با جرائم میلیونی توقیف می شوند/ ساماندهی تابلوهای حمل با چرثقیل پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون رانندگان متخلف در 15 گذرگاه تهران که مجهز به دوربین ثبت تخلفات هستند از شنبه 3 تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی ظهر امروز 30 خرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: 15 گذرگاه تهران که به دوربین ثبت تخلفات مجهز بوده و تاکنون به صورت آزمایشی رانندگان متخلف جریمه شدند و به آنان هشدار داده می شد از روز شنبه سه تیر ماه جریمه ها اجرایی می شود در قبض جریمه متخلفان به درب منازل آنان فرستاده می شود در این خصوص پلیس اغماض و چشم پوشی نخواهد کرد.
وی ادامه داد: تا پایان سال جاری 90 گذرگاه مهم پایتخت به دوربین ثبت تخلفات مجهز می شود و میزان جریمه افراد متخاطی که از چراغ قرمز تجاوز می کنند مبلغ 100 هزار تومان است.
رحیمی با اشاره 15 گذرگاه که اعمال قانون می شود اظهار داشت: گذرگاه خ آفریقا_ اسفندیاری/ ولی عصر –نیایش/ میدان قدس/ کارگر-گمنام/ سردار جنگل_ آبشناسان/ جلال احمد-دانش/ پیروزی-نصر/ پاک نژاد-دریا/ آفریقا و حقانی غرب به شرق و جنت آباد آبشناسان گذرگاههایی هستند که از روز شنبه اعمال قانون در آنها صورت می گیرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به انضباط بخشی در پارکهایی که در حاشیه هستند تصریح کرد: بحث انضباط بخشی در پارکهایی که در حاشیه هستند شناسایی شده و این مسیرها به دوربین مجهز می شوند و هدف ما از این کار انضباط بخشی به رفتارهای ترافیکی و سهولت در رفت و آمد و کاهش تقاضای پارک در این مسیرها می باشد.

*جریمه های سنگین برای خودروهای متخلف
رحیمی با اشاره به جریمه سنگین خودروهای متخلف گفت: از این پس خودروهایی که جریمه آنان از یک میلیون تومان بیشتر باشد توقیف می شوند و از خدمات شهری ، رفاهی و پلیس محروم می شوند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح آمایش تابلوهای حمل با چرثقیل ادامه داد: یکی از کارهای مهم پلیس طرح آمایش تابلوهای بدون استفاده و حمل با چرتقیل که در سطح شهر بدون برنامه ریزی نصب شده است می باشد و شهروندان نیز می توانند تابلوهایی را که بدون استفاده در سطح شهر وجود دارد و بدون استفاده نصب شده به پلیس 110 تماس گرفته و مسیر ها را به پلیس شناسایی کنند.
وی در پایان با اشاره به تعداد کشته شدگان عابران پیاده خاطر نشان کرد: 52 درصد آمار فوتی های شهر تهران مختص به عابران پیاده است و شهرداری تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر دارند تمام گذرگاهها و معابر عابران پیاده را با موانع فیزیکی مجهز کرده و پل های عابر پیاده را نیز مکانیزه نمایند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.