سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

خود کفايي ايران در ساخت و نصب پکيج هاي فرايندي

ایران در طراحی ساخت و نصب quotation mark پکیج های فرایندی و مبرد آب quotation mark به خود کفایی رسید .

به گزارش خبرنگگار باشگاه خبرنگاران فارس این پکیج ها که در صنایع نفت و گاز کاربرد دارد تحت تحریم های کشورهای غربی قرار گرفته بود
با حمایت وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا ، پژوهشگران یک واحد صنعتی تولیدکننده وسایل سرمایشی در شیراز موفق به تولید این محصول شد .
کاوه خیری دیزجی مدیر تحقیق و توسعه شرکت سازنده این پکیج ها گفت : این شرکت تـاکنـون چهار یونیت در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نصب کرده است .
هر یک از فازهای پارس جنوبی نیازمند چهار یونیت (پکیج های فرایندی و مبرد آب) با قابلیت تولید سه هزار و 500 تن سرمایش است .
قیمت پکیج های تولید شده 60 درصد قیمت محصولات مشابه خارجی است .
همچنین طراحی ، مهندسی و تولید مبدل های حرارتی و هواخنک ، تجهیزات خنک سازی نیروگـاهی ، انواع پره های دوار و صفحه ای ، کندانسورهای هوا خنک و مبدل های حرارتی پوسته و لولـه از دیگر تولیدات شرکت کولر هوایی آبان (ای سی سی) است .
خیری درمورد قیمت تولیدات این شرکت ایرانی درمقایسه با دیگر شرکت های اروپایی و آسیایی افزود: قیمت تولیدات این شرکت در بخش نیروگاهی کمتر از نمونه های چینی و با کیفیت تر از آنها است .
وی در خصوص صادارت این شرکت افزود: تاکنون برای راه اندازی 2 نیروگاه در سوریه و ساخت چند سکوی نفتی در امارات تجهیزات صادر کرده و دو بخش از انواع لوله هـای پـره دار نیز بـه اروپـایی ها فروخته شده است .
شرکت شهرک های صنعتی فارس برای اجرای طرح توسعه شرکت ای. سی. سی ، 245هـزار مترمربع زمین در شهرک صنعتی ملوس جان اختصاص داده است ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.