سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنوف توليدي تهران صاحب برند ملي مي شوند

مجمع صنوف توليدي تهران در حال تدوين زير ساخت هاي برندهاي ملي است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي فاضلي رئيس مجمع امور صنفي صنوف توليدي و خدمات فني تهران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: سياست هاي بنيادين صنوف توليدي در جهت به روز آوري و افزايش كاركرد اقتصاد صنوف در اقتصاد ملي در مرحله نهايي تدوين است.
وي افزود: نوسازي و توسعه درون زا و كارآمد اصناف، تدوين الگوها و راهبردها و دانش نوآوري و بهره وري درون بخشي اصناف و نيز افزايش كاركرد اصناف در رشد و بهره وري اقتصاد ملي سه سياست اصلي صنوف توليدي در جهت بروز كردن كاركرد صنوف در اقتصاد ملي است.
وي با بيان اينكه به منظور ايجاد جهش در توليد و صادرات صنوف توليدي در حال تدوين زير ساخت هاي تاسيس چندين برند ملي در صنوف هستيم اظهار داشت: با طراحي اين برندها در واقع اجراي سياست توسعه درون زا و تدوين الگوها و نيز نوآوري در اصناف دنبال خواهد شد.
وي ادامه داد: در ساختار اين برندها واحدهاي توليدي به گونه اي هماهنگ در كنار هم قرار مي گيرند تا به مانند اجزايي از يك كارخانه بزرگ فعاليت كنند.
رئيس مجمع صنوف توليدي تاكيد كرد: با طراحي الگوهاي فني توليد در هر صنف واحدهاي حائز شرايط اجازه توليد ونصب يك برند مشترك را روي محصولات تحت الگوي خود كسب خواهند كرد و بديهي است كه اين برند تنها روي محصولات تحت الگوهاي تاييد شده اين برند امكان نصب خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.