سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نه" مستدل مجيدي به استقلال؛

مجيدي عملاً نشان داد كه به استقلال نمي آيد

فرهادمجيدي با قراردادي پنج ساله با شبكه الجزيره قطر به عنوان كارشناسي فوتبال از اين پس با اين شبكه همكاري مي كند و بعيد به نظر مي رسد بتواند فوتبالش را در ايران ادامه دهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: فرهادمجيدي كه مدتي است در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال ايران به عنوان يكي از جدي ترين گزينه هاي استقلال در خط حمله مطرح است با شبكه تلويزيوني الجزيره اسپورت قطر به مدت پنج سال به عنوان كارشناس فوتبال قرارداد همكاري امضا كرد.

اين تصميم مجيدي پاسخ مثبت به استقلال را تا حدودي كمرنگ مي كند در حاليكه علي فتح اله زاده اعلام كرده فرهاد مجيدي به زودي با استقلال قرارداد همكاري خواهد بست بازيكن سابق آبي ها قراردادي با شبكه الجزيره اسپورت به امضا رسانده است.

به گفته فتح اله زاده مجيدي به زودي براي مذاكره با استقلالي ها به تهران سفر مي كند.

گفته مي شود تسلط مجيدي به زبان عربي و دوستي وي با سامي الجابر ملي پوش سابق عربستان يكي از دلايل امضا قرارداد همكاري با اين شبكه تلويزيوني قطري است.

مجيدي در حاليكه فصل گذشته بازي هاي خوبي براي استقلال به نمايش گذاشت و يكي از عوامل موفقيت و قهرماني استقلال در نيم فصل ليگ برتر سال گذشته بود به يك باره با اعلام جدايي از اين تيم به دلايل شخصي راهي قطر شد. استقلال هم در نيم فصل دوم دچار افت نسبي شده و علاوه بر از دست دادن قهرماني در پايان فصل، در ليگ قهرمانان آسيا نيز عملكرد خوبي نداشت./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.