سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان

شهردار منطقه 4 امروز در نشست پیشگیری و حوادث کنترل حوادث ترافیکی منطقه 4 برگزار شد، از بهسازی 3 پایانه تاکسیرانی منطقه و ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان تاکسی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حسن کریمیان در دومین نشست پیشگیری و کنترل حوادث ترافیکی که با حضور حاجی خانی مشاور شهردار تهران در امور خدمات اجتماعی و مشارکت های اجتماعی،  خانی رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر ابهری رفتار شناس و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، خسروی عضو کمیته فنی مهندسی شورای سیاستگذاری جامعه ایمن و بیش از 100 نفر از تاکسیرانان برگزار شد، با اعلام ا ین خبر افزود: با سیاست و تدابیر قالیبافت  شهردار تهران توانست ظرف 6 ماه برای نخستین بار در بین شهرهای جهان به جوامع ایمن بپیوندد که از مهم ترین  افتخارات نظام و مدیریت شهری محسوب می شود.
 حسن عرفانیان دبیر کمیته راهبردی جامعه  ایمن منطقه 4،  با  اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته راهبری جامعه ایمن منطقه در بخش ایمن سازی معابر ادامه داد: منطقه 4 دارای 5بزرگراه شریانی است که در سال 90 با تشکیل کارگروه ویژه ترافیکی و شناسایی نقاط خطر ساز،  با همکاری پلیس راهور، آتش نشانی، اورژانس، تاکسیرانی و اتوبوسرانی ایمنی این بزرگراه ها افزایش قابل توجهی یافته است.
 حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 دارای 50 خط تاکسیرانی و سه پایانه مهم شهری است و بیش از 7 هزار نفر تاکسیران در خطوط تاکسیرانی منطقه مشغول به فعالیت هستند که با توجه به حجم بالای استفاده شهروندان از این پایانه ها ،‌برگزاری کلاس های آموزشی  و آشنایی رانندگان تاکسی با قوانین موجود و بهسازی پایانه ها در اولویت برنامه های امسال قرار گرفته است.
 وی بهسازی پایانه های تاکسیرانی و تامین امکانات رفاهی تاکسیرانان را یکی از مهم ترین برنامه های سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در اسفند ماه سال 90  یکی از مهم ترین پایانه های تاکسیرانی تهران در پاسداران تقاطع خیابان مغان با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان آزاد سازی و به بهره برداری رسید که نقش بسیار مهمی در جابه جایی مسافران دارد.
 عبدالکریم شفیعی معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 4 تاکید کرد: در راستای رفاه حال رانندگان  تاكسی و به منظور ارتقاء کیفیت خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی منطقه 4 بهسازی و ایجاد امکانات مطلوب رفاهی در پایانه های تاکسیرانی رسالت، در دشت و مغان در دستور کار قرار گرفته است.
 وی در ادامه از احداث چهارمین پایانه تاکسیرانی منطقه در فلکه چهارم تهرانپارس خبر داد  و خاطر نشان کرد:  عملیات احداث این پایانه تاکسیرانی آغاز شده است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.