سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مشكلی در تأمین گوشت قرمز و سفید سالم و بهداشتی در استان اردبیل وجود ندارد

سرپرست اداره كل دامپزشكی استان اردبیل گفت: مشكلی در تأمین گوشت قرمز و سفید سالم و بهداشتی در این استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل صادق صالحی امروز در همایش كشاورزان ، دامپروران و بهره برداران حوزه كشاورزی و دام استان افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم و تأمین فرآورده های خام دامی سالم این اداره كل نظارت دقیق بهداشتی و شرعی بر كشتار دام و طیور در كشتارگاههای استان دارد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال بنام سال تولید ملی ، اجرای طرح توسعه بخش كشاورزی و دامپروری در استان را مصداق بارز حمایت از تولید ملی دانست.

صالحی گفت: صنعت كشاورزی و دامپروری و صنایع وابسته به آن سرمایه پایداری در راستای افزایش تولید هستند كه باید با دقت و جدیت مورد توجه واقع شوند.

وی همچنین افزود: هیچ بیماری حاد دامی در استان وجود ندارد و استان اردبیل یكی از پاك ترین استان ها از نظر بیماری های دامی در كشور محسوب می شود.

سرپرست اداره كل دامپزشكی استان اردبیل در ادامه از اجرای فاز جدید طرح ضربتی واكسیناسیون تب برفكی در جمعیت دام های سنگین در استان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با هفته جهاد كشاورزی در استان به مدت 30 روزكاری با استفاده از توان بخش خصوصی و دولتی دامپزشكی اجرا می شود./س

برچسب ها: اردبیل ، سالم ، و ، بهداشتی ، بودن ، گوشت ، قرمز ، و ، سفید ، در
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.