سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال به دنبال دروازه بان نسف قارشی

گلری با آمار نه چندان جالب توجه

اعضای تیم استقلال برای فصل آینده با شرایط خاصی بازیکن جذب می کنند اما مربیان خواستار حضور یک دروازه بان سطح متوسط خارجی هستند که صحبتهایی در خصوص حضور وي در تمرینات استقلال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مهدی رحمتی گزینه اول آبی ها برای حضور درون دروازه این تیم است و امیر قلعه نوعی خواستار ماندن وی در تیم شده ،وی حتی با حضور رحمتی قید حضور شاگرد خود وحید طالبلو را نیز زد تا این دروازه بان راهی تراکتور سازی تبریز شود اما این درحالی است که امیر قلعه نوعی برای دروازه بان دوم تیمش نیز برنامه دارد.

وی اعلام کرده است که دروازه بان دوم تیمش را از کشور ازبکستان به تهران می آورد تا عملکردش را مورد بررسی کامل قرار دهد.

شایان ذکر است، دروازه بان نسف قارشی ازبکستان که فصل پیش در گروه استقلال در آسیا حضور داشت و این تیم را همراهی کرد مورد تاثیر آبی ها قرار دارد و اعضای این تیم در کادر فنی نیز بازیهای وی را از طریق سی دی تماشا کرده و مورد تاثیر قرار دادند.

البته گفته می شود یکی از اطرافیان و دوستان مربیان این تیم دروازه بان مورد نظر را به اعضای دیگر کادر فنی آبی ها معرفی کرده است تا آبی ها بتوانند وی را به عنوان گلر دوم جذب کنند تا بتواند یک فصل تمام مهدی رحمتی را همراهی کند.

البته آبی ها به حضور رحمتی به عنوان دروازه بان اول تیم اطمینان کامل دارند و حتی اعلام کردند در صورتی که دروازه بان دیگری را جذب نکنند مشکلی برای این تیم ایجاد نمی شود و رحمتی از عهده دروازه آبی ها بر می آید.

این در حالی است که عنوان شده است این دروازه بان در لیگ ازبکستان آمار قابل توجهی ندارد و با شرایط ایده الی روبرو نیست به همین دلیل نمی تواند دروازه بان بسیار مطمئنی باشد اما استقلالی ها نظر منفی روی جذب وی ندارند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.