سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: صعود يونان و حذف روسيه شگفتي يورو بود

پيشكسوت فوتبال ايران گفت: به نظر من تاکنون مسابقات يورو 2012 خيلي خوب و با كيفيت بالا برگزار شده است.

 حميددرخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات يورو 2012 تا الان خيلي خوب و با كيفيت بالا برگزار شده و درسهاي زيادي براي علاقمندان و اهالي فوتبال داشته است.

وي گفت: از نظر فني تيم هايي كه فكر مي كردند از مرحله گروهي صعود مي كنند، غافلگير شدند و شاهد هستيم كه حتي ميزبانان يورو 2012 هم شانس چنداني براي حضور در مسابقات پيدا نمي كنند.

پيشكسوت فوتبال ايران اظهار داشت: مسابقات يورو 2012 ثابت مي كند كه فوتبال براساس برنامه ريزي و فلسفه كامل خود پيش مي رود و ما بايد از اين مسابقه الگوهاي خوبي بگيريم تا بتوانيم به پيشرفت فوتبال كشورمان كمك كنيم.

وي افزود: بايد در تمام زمينه ها از يورو درس بگيريم، چه فني، چه اقتصادي و چه فرهنگي بايد نكات خوب را از اين مسابقات ياد بگيريم تيمي كه اوت مي شود و ميزبان رقابت ها هم هست،‌ به شدت از سوي تماشاگرانش تشويق مي شود و اين قضيه به لحاظ فرهنگي درس بزرگي براي فوتبال ما است.

او در ادامه گفت:‌ در دور مقدماتي كسي فكر نمي كرد كه يونان از گروهش صعود كند، شگفتي مسابقات حضور يونان درمرحله حذفي و حذف روسيه بود، روسيه اي كه در بازي اول 4 گل به جمهوري چك زده بود چون تصور نمي شد كه روسيه از گروهش بالا نيايد.

وي افزود:‌ البته كسي هم فكر نمي كرد هلند كه نايب قهرمان جهان است در آستانه اوت شدن از مسابقات قرار بگيرد اما فوتبال همين است و خالق شگفتي هاي زياد است و هرگز نمي توان اتفاقات را قبل از وقوع آن پيش بيني كرد.

درخشان در پايان اظهار داشت: نمي شود گفت كه كدام تيم قهرمان مي شود چون در فوتبال نمي توان حساب كني كه چه اتفاقي مي افتد و در هر لحظه ممكن است تمام معادلات به هم بريزد. ممكن است امسال هم مثل آن سالي كه يونان قهرمان اروپا شد، تيمي قهرمان يورو 2012 شود كه هيچ كسي روي قهرماني آن تيم حساب نمي كند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.