سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري 7 شرور خطرناک

سارقان خشن که با استفاده از سلاح سرد(قمه و چاقو) مردم استان مازندران را تهدید می کردند و اموالشان را به سرقت می بردند سرانجام با تلاش پلیس آگاهي مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ، در پي شکایات متعددی که به پلیس آگاهی شهرستان های مختلف استان مازندران مبنی بر شرارت 7 نفر شرور سابقه دار و خطرناک  رسیده بود و با توجه به شرارتهاي انجام شده توسط آنها در چندین شهر از این استان ، پرونده این متهمین در دستور کار واحدعمليات ويژه پليس اگاهي مازندران قرار گرفت.  
 با تلاش مستمر کاراگاهان این نیرو و با کنترل های نامحسوس و استفاده از فنون متنوع پلیسی ،  هر 7 متهم به نام های " راهب ا " " نيما ن "  ، " آرش س " ، " حسين م " ،  " محمد پ "  و دو زن به نام های  " ساغر " و " آرزو " دستگیر و به اداره آگاهی این استان منتقل شدند.  
 سرهنگ محمد عظیمی در شرح این پرونده توضیح داد: اين متهمين با توسل به خشونت و با استفاده ازقمه  ، چاقو توجه به اندام ورزیده ای که داشتند ،  با اعمال زور وتهديد اقدام به سرقت درشهرستا نهاي ساري ، بابل ، قائمشهر، آمل می کردند که با تلاش کاراگاهان زبده این پلیس ، همگی آنها دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.  
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران همچنین گفت: در ادامه ،  بعضي از اموال مسروقه که توسط متهمین به فروش نرسیده بودند تحويل مالباختگان گرديد .
همچنین چندین ساعت فیلم از صحنه های زورگیری بوسیله قمه و چاقو که توسط خود متهمین فیلمبرداری شده بود ، در حافظه کامپیوتر کشف و به پرونده آنها پیوست شد./ز 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.