سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

76 هکتار از اراضی جوانرود به آبیاری قطره‌ای مجهز شده است

فرماندار جوانرود گفت: تاکنون 76 هکتار از اراضی شهرستان جوانرود به آبیاری قطره‌ای مجهز شده و تلاش می‌شود این مقدار به 100 درصد افزایش یابد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از کرمانشاه، مصطفی عظیمی در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان جوانرود اظهار کرد: امروز 3 طرح کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 116 میلیون ریال و همچنین 4 پرونده واگذاری منابع ملی به مساحت 6/3 هکتار برای توسعه باغات آبی به تصویب رسید.

عظیمی افزود: این طرح‌ها شامل پرواربندی بره، توسعه مرغداری گوشتی و توسعه داروخانه دامپزشکی است. وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 6 نفر فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان جوانرود صبح امروز نیز در مراسم بهره‌برداری یک طرح آبیاری قطره‌ای که در روستای " بیاشوش" از توابع بخش مرکزی جوانرود و با حضور نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: این طرح آبیاری قطره‌ای با بیش از 70 میلیون ریال در سطح دو هکتار باغات اجرا شده است.

 عظیمی خاطرنشان کرد: تاکنون 76 هکتار از اراضی این شهرستان به آبیاری قطره‌ای مجهز شده و تلاش می‌شود این مقدار به 100 درصد افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در هفته جهادکشاورزی هشت طرح با دو میلیارد و 630 میلیون ریال در شهرستان جوانرود به بهره‌برداری رسیده است.

عظیمی در پایان گفت: این طرح‌ها شامل استخر ذخیره آب، آبیاری قطره‌ای و بارانی، کانال سنگی بتنی و کارخانه خوراک دام است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 84 نفر فراهم شده است. /ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.