سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ فاز چهار پردیس؛

نیازمند رفع سریع مشکلات است

شهردار سابق پردیس و مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران گفت: فاز چهار شهر جدید پردیس نیازمند رفع سریع مشکلات مردم است.

هادی رحمتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: مشکلات این منطقه از جمله مطالبات مردم شهر پردیس قلمداد می ‏شود.

وی ادامه داد: در هفت سال گذشته که پنج سال به عنوان معاون و سه سال به عنوان شهردار در نهاد شهرداری در خدمت مردم پردیس بودم، افتخاری همیشگی برای من قلمداد می‏ شود و در این ‌بازه زمانی نسبتاً طولانی، خانواده‏ های معزز شهدا همواره پشتیبان روحی من و سایر کارکنان خانواده بزرگ شهرداری پردیس بودند.

شهردار قبلی پردیس افزود: در حال حاضر، زحمات خدمات‏ رسانی فازهای مختلف شهر جدید پردیس بر عهده نهاد های مختلفی است.

وی تصریح کرد: در فاز سه شهر جدید پردیس، شرکت "سرمایه ‏گذاری مسکن"، در برخی محلات فاز چهار شرکت خانه‏ سازی "رزمندگان" و در سایر محلات فاز چهار نیز "بنیاد مستضعفان و جانبازان" حضور دارند.

شهردار قبلی پردیس  تصریح کرد: از روزهای نخست آغاز سال جاری، خانواده بزرگ شهرداری پردیس با همراهی همیشگی اعضای شورای اسلامی این شهر برنامه‏ های مختلف خود را با محوریت این شعار کارگشا هم‏ ساز کرده‏ اند.

رحمتی اضافه کرد: حال که سکان خدمات ‏رسانی در کشتی رو به ترقی شهرداری پردیس را به دیگر فرزند غیور این منطقه واگذار می‏ کنند، از تداوم این روند همسو با پیام‏ های ولایی و انقلابی مطمئن هستم و در پست جدید به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران نیز همچنان سعی بر تحقق منویات معظم‏ له خواهم داشت./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.