سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

ثبت نام آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی 91 آغاز می شود

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 91، بعد الظهر امروز از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

دکتر حسین توکلی، مشاوره عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار صنفی، آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نظر به اینکه با توجه به سیاست های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده که آزمون ورودی دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 91 با آزمون سایر دانشگاه ها تجمیع و به صورت متمرکز برگزار شود لذا ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش و از امروز سه شنبه 30 خرداد آغاز و تا ساعت 24 روز 6 تیر ماه پایان می پذیرد.

وی گفت: در این آزمون دارندگان مدرک کاردانی یا فوق دیپلم و همچنین کاردانی نظام جدید آموزش متوسطه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم و یا وزارت بهداشت و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در سال آخر کاردانی می توانند در این آزمون ثبت نام کند.

وی تصریح کرد: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام علاوه بر اینکه در تاریخ 28 و 29 خرداد در نشریه پیک سنجش منتشر شد در تاریخ 5 تیر ماه هم منتشر خواهد شد.

توکلی خاطر نشان کرد: دفترچه راهنما در حال حاضر روی سایت است و داوطلبان در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند با مراجعه به سایت و دریافت دفترچه راهنما به نزدیک ترین باجه پستی مراجعه کرده و یک  کارت اعتباری ثبت نام دریافت کنند.

داوطلبان باید این را بدانند که چنانچه علاقمند به رشته های سراسری هستند باید مبلغ 11 هزار و پانصد تومان پرداخت کنند و اگر بخواهند علاوه بر رشته های سراسری به رشته های دانشگاه آزاد هم علاقمندی خود را نشان دهند باید یک فیش 11هزار و پانصد تومانی دیگر هم پرداخت کنند و در ساعت 14 بعدالظهر امروز نسبت به تکمیل تقاضا نامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند./ح
برچسب ها: کنکور ، ثبت نام ، کاردانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.