سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دور جديد ديدارهاي مردمي در محلات 20 گانه منطقه 4

به منظور بررسي و رفع مشكلات محلات، شهردار منطقه 4 با حضور در سطح محلات، مساجد، مراكز فرهنگي، خدماتي و عمراني پاسخگوي نيازهاي شهروندان و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حسين حسيني نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 در سومين ديدار با دبيران شوراياري محلات 20 گانه منطقه با بيان اينكه حضور ميداني در محلات و ديدارهاي رو در رو با شهروندان توانسته است بسياري از نيازهاي ضروري شهروندان را تامين كند، افزود: خوشبختانه مشاركت تاثيرگذار شوراياران با شهرداري اين منطقه نتايج مطلوبي در تغيير رويكرد مديريت شهري تهران از يك سازمان صرفا خدماتي به يك نهاد اجتماعي و خدماتي داشته است و بالطبع نتيجه اين همدلي در آباداني توسعه محلات كاملا مشهود است.
حسيني نژاد ضمن تقدير و تشكراز اقدامات صورت گرفته در دوره هيئت رئيسه قبل ادامه داد: شهرداران نواحي بايد ارتباط تنگاتنگ و تعامل بيشتري با شوراياران برقرار كنند و با برگزاري نشست هاي مكرر با منتخبان مردم و پيگيري جدي مصوبات بازديدهاي ميداني، پيگير رفع مشكلات مردم در سطح محلات باشند.
حسن كريميان شهردار منطقه 4 در ادامه با اشاره به پروژه هاي در دست اقدام منطقه تصريح كرد: با توجه به نقش كليدي بزرگراه شهيد زين الدين در كلان شهر تهران به ويژه در منطقه 4، لازم است تا تمامي نيروهاي خدمات شهري، فني و عمراني، حمل و نقل و ترافيك با تلاش مضاعف نسبت به تكميل كندروها و فضاهاي سبز، نورپردازي ها و زيباسازي محيطي، اقدام كنند تا اين پروژه قبل از 15 شهريور و بازگشايي مدارس به بهره برداري برسد.
كريميان با تاكيد بر پيگيري جدي مصوبات بازديدهاي ميداني توسط شوراياران و شهرداران نواحي اظهار داشت: خوشبختانه با برگزاري 5 دوره بازديدهاي ميداني بيش از 85 درصد مشكلات محلات مرتفع شده است و اميدواريم با پايان دور ششم، كار نيمه تمامي در سطح محلات باقي نمانده باشد.
حميد ناصحي معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 4 رسيدگي به مشكلات كسبه و رسيدگي به درخواست هاي آنان را يكي از برنامه هاي امسال عنوان كرد و افزود: شوراياران بايد جلسات متعددي را در طول سال با كسبه و صنوف برگزار كنند و ضمن انعكاس مشكلات آنان پيگير رفع مشكلات آنان باشند.
بهمن محبوبي معاون فني و عمران منطقه 4 از جانمايي مكان هايي جهت احداث سرويس هاي بهداشتي در معابر پرتردد خبر داد و بيان كرد: به منظور رفاه حال شهروندان، جانمايي براي احداث 10 دستگاه سرويس بهداشتي در معابر و ميادين پرتردد صورت گرفته است و به زودي عمليات احداث آنها آغاز مي شود.
وي در ادامه با اشاره به آغاز دور جديد حضور ميداني در محلات، مساجد و برگزاري ديدارهاي رو در رو با شهروندان و نمازگزاران خاطر نشان كرد: دور جديد ديدارهاي مردمي با حضور در ناحيه 9 آغاز شد و اميدواريم بتوانيم طي 2 ماه به مشكلات شهروندان تمام محلات رسيدگي كنيم./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.