سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 17:

برگزاری سامانه نشاط با هدف رفع آسیب های اجتماعی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 17 گفت: سامانه های نشاط به منظور پر کردن ایام اوقات فراغت شهروندان جنوب غرب تهران با محوریت آسیب های اجتماعی برگزار مي شود.

صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: سامانه نشاط به منظور پر کردن ایام اوقات فراغت با هدف معرفی و رفع آسیب های اجتماعی منطقه برای تابستان سال جاری برگزار می شود.
 وی ادامه داد: در این سامانه ها شهروندان ازطریق اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط گروه های تئاتر، سرود  و برپایی مسابقات مختلف به شیوه غیر مستقیم و اثر گذار با مسائل اجتماعی آشنا می شوند.
 صادقی خاطر نشان کرد: این برنامه ها بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان بوده و با اجرای این طرح نوجوانان با مهارت های زندگی با گفتن   نه و شیوه های درست حضور فعال در مورد اجتماعی آشنا می شوند.

*شهردار منطقه 17 به مشکلات 14 نفر رسیدگی کرد

 مدیر روابط عمومی منطقه 17 گفت: در دهمین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه 17 وی به مشکلات 14 نفر رسیدگی کرد.
 پناهی در گفتگؤ با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  در دهمین جلسه که به صورت هفتگی و در راستای ارتباط مستقیم مدیر ارشد منطقه با شهروندان برگزار شد 14 نفر از شهروندان منطقه از نزدیک گفتگو کرده و مشکلات خود را بیان کردند.
 وی خاطر نشان کرد: شهردار منطقه نیز پس از بررسی های دستور پیگیری و مساعدت های لازم را درچار چوب قوانین شهرداری صادر کرد.

*تجهیز مدارس منطقه 17 با کمک شهرداری

 شهردار منطقه 17 آمادگی خود را برای رسیدگی به وضعیت و تجهیز مدارس منطقه اعلام کرد.
محمد زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری در مقاطع مختلف اقدامات متنوعی را برای تجهیز مدارس، منطقه انجام داد.
 وی ادامه داد: با تشکیل ستاد استقبال از مهر فعالیت هایی برای ترمیم آسفالت ، ایزوگام بام مدارس رنگ آمیزی و تجهیز کلاس های درس به تخته الکترونیک و سیستم های مجهز الکترونیک انجام می شود.
محمد زاده تصریح کرد: امسال با آغاز اوقات فراغت دانش آموزان این اقدامات بررسی وانجام خواهند شد و در این طرح  مدارس کم برخوردار و محروم در اولویت انجام کار قرار خواهند داشت.

* آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان منطقه 17

مدیر اداره آسیب های اجتماعی منطقه 17 گفت:  دانش آموزان پهنه جنوب غرب تهران با مهارت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی آشنا شدند.
 جلال دوزنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: دانش آموزان پهنه غرب جنوب تهران با هدف آموزش رفتارهای اجتماعی صحیح با مهارت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی آشنا شدند.
وی ادامه داد: برای اثر گذاری بیشتر این آموزشگران با به کارگیری شیوه های جدید آموزشی کلاس هایی با مضامین مختلف را برای دانش آموزان در گروه های سنی دبستان تا دبیرستان دایر خواهد شد.
علیجانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه 17 گفت: شهرداری منطقه تاکنون همکاری لازم را داشته و با بر پایی این کلاس ها دانش آموزان از ابتلا به آسیب های اجتماعی مصمون می مانند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.