سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام از طلاب متقاضی در حوزه علمیه ایل چی

معاون آموزشی و پژوهشی مجموعه دینی، آموزشی و فرهنگی مهدوی و مدیر مدرسه عملیه ایل چی از پذیرش طلاب پایه های 1.4.5.6.7 حوزوی برای سال تحصیلی 91 و92 خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا عطامنش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: مجموعه دینی ، آموزشی، فرهنگی مهدوی با محوریت مسجد و مهدویت فعالیت می کند.
وی با تاکید بر اینکه قصد داریم طلاب در میان عموم مردم حضور داشته باشند و در یک محدوده حوزه محصور نباشند افزود: تاسیس دارالقران فرهنگی، تشکیل هیئت مردمی وتاسیس دبیرستان  معارف از جمله برنامه اهی آتی مجموعه دینی، آموزشی ، فرهنگی مسجد و حوزه مهدوی است.
حجت الاسلام عطا منش با اشاره به همکاری مشترک بین این مجموعه و مدرسه علمیه ایل چی گفت: با بازسازی حوزه علمیه ایل چی فعالیت این مدرسه علمیه با پذیرش از طلاب پایه های 4.5.6. حوزوی در سال تحصیلی 91.92 آغاز می شود.
 مدیر مدرسه علمیه ایل چی و معاون آموزشی و پژوهشی حوزه مهدوی ادامه داد: در حال حاضر 25 طلبه در مدرسه مهدوی و 50 طلبه در حوزه ایل چی مشغول به تحصیل هستند.

* برگزاری دوره آموزشی یک ماهه
 حجت الاسلام عطامنش گفت: طلاب علاقه مند برای ورود به مدرسه علمیه ایل چی و یا مهدوی باید در دوره آموزشی یک ماهه از 16 تیر تا 16 مرداد ماه مشارکت کنند.
 وی درا ین باره اظهار داشت: در این دوره یک ماهه تحریر روضه که شامل کل لمعه است به طلاب متقاضی ارائه و آموزش داده می شود
مدیر مدرسه علمیه ایل چی پیرامون نحوه پذیرش طلاب گفت: طلاب متقاضی پس از شرکت در دوره آموزشی یک ماهه در آزمون ورودی مدارس علمیه مهدوی و ایل چی شرکت می کنند.
 حجت الاسلام عطا منش گفت: طلاب متقاضی و علاقمند برای ثبت نام در مدارس علمیه ذکر شده در پایه های 4.5.6. به مدرسه علمیه ایل چی به نشانی خیابان پانزده خرداد ، بازار پله نوروزخان و پایه های 1.7 به حوزه علمیه مهدوی به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر نبش خیابان فاتح چشم مراجعه کنند.
 گفتنی است،  متقاضیان از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 17 بعد از ظهر برای ثبت نام به مدارس مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 556610004 و55645321 و 09389062158 تماس حاصل کنند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.