سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه اپراتور دوم تلفن همراه به مشترکانش:

هنگام انتقال سیم کارت، تغییر مالکیت فراموش نشود

اپراتور دوم تلفن همراه به مشترکانش توصیه کرد تا برای جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی، در هنگام انتقال سیم کارت، به صورت رایگان تغییر مالکیت دهند.

عینی پور، مدیر فنی ایرانسل در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام سیم کارت های فعال ایرانسل به نام خریدار است که مشخصات وی در سیم کارت ثبت شده است.
 به عبارت دیگر هیچ سیم کارت فعالی در بازار وجود ندارد که دارای مشخصات نباشد و به نام شخص حقیقی یا حقوقی نباشد.
 وی گفت: اپراتور به هیچ عنوان سیم کارت فعالی ندارد که مشخصات نداشته و به نام فردی ثبت نشده باشد و اگر سیم کارتی هست به این دلیل است که صاحب اولیه سیم کارت که مشخصات وی ثبت و سیم به او تعلق گرفته است بخواهد سیم کارت خود را واگذاری کند و مراحل واگذاری را به صورت کامل انجام نداده باشد.
 وی همچنین گفت: ما به مشترکان تاکید کرده ایم که درصورت تمایل به واگذاری سیم کارتشان حتما به نمایندگی های مجاز ایرانسل مراجع و اقدام به تغییر مالکیت کنند در غیر این صورت، تمامی مسائل حقوقی ناشی از استفاده سیم کارت به عهده فردی است که مشخصاتش در سیم ایرانسل ثبت شده است همچنین ایرانسل برای تسهیل این امر تمام هزینه نقل وانتقال سند را به عهده گرفته و نیازی نیست تا مشترک برای این انتقال هزینه پرداخت کند.
 وی خاطر نشان کرد: سیم کارتهای اعتباری و دائمی هیچ اختلافی از نظر مسئولیت های حقوقی با هم ندارند تنها اختلاف این دو سیم کارت در نحوه پرداخت هزینه مکالمه است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.