سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین سرای محله در منطقه 9 احداث می شود

معاون فنی وعمران شهرداری منطقه 9 با اشاره به لزوم تکمیل زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه از احداث پنجمین سرای محله در محله فتح خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رامین کریمی در این خصوص افزود: در راستای برخورداری شهروندان از فضاهای آموزشی فرهنگی و ارتقا سرانه ها، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات و تشکیل مدیریت محله، سه سرای محله شهید دستغیب، امامزاده عبدا... وفتح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
 وی اظهار داشت: تاکنون نسبت به احداث 4 سرای محله در محلات استاد معین، دکتر هوشیار، مهر آباد جنوبی و سرآسیاب اقدام  شده بود وبا توجه به اینکه محله فتح در موقعیت مراکز صنعتی منطقه واقع شده نیاز شهروندان به سرای محله در جت ارتقاء فضاهای آموزشی و فرهنگی در این محدوده بیش از پیش احساس می شد.
 آمر کعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 همچنین تصریح کرد: با توجه به ردیف اعتباری پروژه مذکور که مصوب شورای شهر بوده نسبت به جانمایی آن و همچنین با هماهنگی مشاور نسبت به تهیه نقشه های معماری سازه در تاسیسات اقدامات لازم صورت گرفت.
 وی ادامه داد: این پروژه با زیر بنایی حدود هزار متر مربع در 4طبقه با کاربری های پارکینگ ، شورایاری، خانه سلامت، اتاق کنفرانس و مدیر محله، با توجه به شرایط و فصل کاری مناسب اواسط تیر ماه سال جاری در بزرگراه فتح عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
قائم مقام شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ویژه محلات، آینده ای سرشار از فعالیت ها و اطلاع رسانی و خدمات دهی در زمینه های مختلف توسط سرای محلات در جهت ارتقاء رضایتمندی شهروندان پیش بینی می کنیم./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.