سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نمایشگاه سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی؛

معرفی توانمندی های دارو و تجهیزات پزشکی هلال احمر

اولین نمایشگاه سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با حضور سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران یازدهم لغایت چهاردهم اسفند ماه در تونس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فردین بلوچی ، نمایشگاه 2012 (نمایشگاه سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی ) در حالی یازدهم لغایت چهاردهم اسفند ماه سال جاری در کشور تونس برگزار می شود که سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه حضوری فعال خواهند داشت و دستاوردهای این مجموعه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی حضور این مجموعه در نمایشگاه های بین المللی و آگاهی در جهت معرفی توانمندی های موجود در بخش دارو و تجهیزات پزشکی عنوان و تصریح کرد: این حضور تشریفاتی نیست و در پی آن هستیم که ضمن معرفی شایسته این مجموعه بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی ، تجارب ارزشمند خود را در اختیار کشورهای اسلامی و دوست بگذاریم.
بلوچی یادآور شد: سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تحت پوشش چندی پیش در نمایشگاه بین المللی (عرب هلت) 2012 حضوری گسترده داشته و دستاوردهای تولیدی این سازمان با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شده است.
وی در خصوص این مجموعه در نمایشگاه های بین المللي و آگاهی در جهت معرض توانمندی های موجود در بخش دارو و تجهیزات پزشکی عنوان و تصریح کرد: این حضور تشریفاتی نیست و در پی آن هستیم که ضمن معرفی شایسته این مجموعه بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی با تجارب ارزشمند خود را در اختیار کشورهای اسلامی و دولت بگذاریم.
وی خاطر نشان کرد: سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تحت پوشش چندی پیش نیز در نمایشگاه بین المللی (عرب هلت) 2012 حضوری گسترده داشته و دستاوردهای تولیدی این سازمان با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.