سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ملت های اروپا 2012 :

اسپانیا و ایتالیا در دور دوم جام/ حذف کرواسی در دقایق پایانی

در پایان دور مقدماتی مسابقات گروه سوم جام ملت های اروپا تیم های ایتالیا و اسپانیا به دور دوم صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: دیدارهای دور سوم از مرحله مقدماتی رقابت های گروه سوم جام ملت های اروپا شب گذشته   بین تیم های ایتالیا با ایرلند و اسپانیا با کرواسی به صورت هم زمان برگزار شد.

در دور سوم رقابت های این گروه ایتالیا دو بر صفر و با گل آنتونیو کاسانو و بالوتلی دردقایق 35 و 90 ایرلند حذف شده را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی مسابقات شد.

در بازی هم زمان این گروه نیز اسپانیا و کرواسی که هر دو شانس صعود داشتند به دیدار هم رفتند که در پایان اسپانیا یک بر صفر وبا گل خسوس ناواز در دقیقه 88 کرواسی را برد تا کرواسی با همان پنج امتیاز اسپانیا و ایتالیا اما با تفاضل گل کمتر نسبت به این دو تیم حذف شود و اسپانیا به عنوان تیم اول گروه به دور دوم راه یافت.

کورلوکا،سرنا،یلاویچ،ماندزوکیچ و راکیتیچ از کرواسی اخطاری های این بازی بودند.

شی گیون،لجر،جان اوشی،دان،ویلان،مک گیدی،اندروز،دیمین داف،دوبل و رابی کین برای ایرلند و جیان لوئیجی بوفون،کیه لینی،بالزارتی،آباتهريا،بارزاگلی،تیاگو موتا،مارکیسیو،ده روسی،آندره آ پیرلو،آنتونیو کاسانو و آنتونیو دی ناتاله برای ایتالیا در این نیمه به میدان رفتند.

در دیگر دیدار این گروه اسپانیا با کرواسی دیدار کرد .
این بازی با قضاوت اشتار آلمانی در لهستان برگزار شد.

برای اسپانیا ایکر کاسیاس،فرناندو تورس،آندرس اینییستا،جرارد پیکه،کارلوس بوسکتس،سرخیو راموس،آربلوآ،ژاوی هرناندز،ژابی آلونسو و داوید سیلوا و برای کرواسی پلتیکوسا،ماندزوکیچ،داریوژ سرنا،استرینیچ،کورلوکا،شیلدنفیلد،ویدا،پرنیچ، راکیتیچ،ووکوجوویچ،مودریچ و کرانیچ به میدان رفتند./آق

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.