سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرفه ای تلویزیون بخرید

سراغ اولین تلویزیون نروید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشوید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران برای خیلی از مردم این کار ساده ای است به نزدیک ترین فروشگاه می روند و اولین تلویزیونی را که فروشنده توصیه می کند خریداری میکنند اما این روش خطرناک است وقتی اطلاعاتی نداشته باشید.


LED
به جای LCD

قیمت تلویزیون های LCD واقعا وسوسه کننده است. همین حالا می توانید با بهایی کمتر از یک میلیون تومان یکی از آنها را بخرید اما دست نگه دارید چون قدم در راه اشتباه گذاشته اید. همیشه همه چیز در قیمت و پرداخت بهای کمتر خلاصه نمی شود. تلویزیون های LCD در حال حاضر از رده خارج شده و جای خود را به تکنولوژی LED داده اند. با ورود سه بعدی ها، تلویزیون های LED حالا قیمت کمتری دارند. از همه مهم تر کیفیت برتر آنهاست.

گیرنده دیجیتال

گیرنده های دیجیتال قیمت چندان بالایی ندارند. تنها با 60 یا 70 هزار تومان ناقابل می توانید یکی از آنها را بخرید. خرید یک تلویزیون بدون گیرنده آنالوگ نه تنها شامل قانون صرفه جویی نمی شود، بلکه کمی غیرمنطقی و بی تجربه بودن هم است. مدل های جدید خودشان گیرنده دیجیتال دارند.

خوش سلیقه باشید

استفاده از تلویزیون، گیرنده دیجیتال، سینمای خانگی و پخش کننده دی وی دی با برندهای مختلف درست نیست و کاملا هزینه اضافه پرداخت کرده اید.


بزرگ، بزرگ و بزرگتر

تماشای مسابقات یورو 2012 در ابعاد بزرگ کاملا هیجان انگیز خواهد بود. با این حال به روزی فکر کنید که بازی ها تمام می شود و شما باید بقیه عمرتان را با یک تلویزیون 65 اینچی در یک اتاق شش متری بگذرانید! اندازه صفحه نمایش تلویزیون را متناسب با ابعاد اتاق انتخاب کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.