سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدون خالی كردن كیف پول تغییر دكوراسیون بدهید

بدون گرفتن وام و مراجعه به بانك هم می‌توانید جلوه‌ای جدید به دكوراسیون منزل ببخشید

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران خانم های خانه دار که بیشترین زمان را در منزل سپری میکنند از یکنواختی دکوراسیون خانه خود گله مند هستند .اما باید دقت داشت که میتوان با کم ترین هزینه و با کمی سلیقه تغییر دکوراسیون داشته باشید.

تغییر رنگ در تغییر و تحول خانه، نقشی بسزا دارد. با یك نقاشی تازه بویژه با انتخاب رنگی شاد و منحصر به‌فرد می‌توانید فضای خانه را متحول كنید. برای این كار، چند قوطی رنگ بخرید و با استفاده از قلم‌مو یا غلتك، فضایی جدید خلق كنید.

وسایل قدیمی و بدون كاربرد را كه می‌دانید از آنها دیگر استفاده نخواهید كرد، از فضاهای مختلف خانه حذف كنید و تنها عناصر لازم را نگه دارید. اگر در میان این وسایل ضروری نیز عناصری فرسوده وجود دارد، به جای تعویض آنها می‌توانید با نمونه‌ای نو، همان عناصر را نوسازی كنید. اگر وسیله مورد علاقه شما كهنه و فرسوده شده است (به طور مثال گوشه قالیچه زیر میز یا صندلی)، می‌توانید فرسودگی و حتی پریدگی‌های آن را ترمیم كنید.

بعضی اوقات، با ارتقای نورپردازی به‌تنهایی هم می‌توان فضای خانه را روشن و درخشنده كرد. یكی دیگر از ایده‌های كم هزینه برای این ایجاد نور بیشتر در خانه، نصب آینه در دكوراسیون است.

اگر می‌خواهید مبل‌های رنگ و رو رفته قدیمی دكوراسیون خود را تعویض كنید، نیازی به جایگزین كردن آن با مبل‌ها و گزینه‌های جدید و صرف هزینه بسیار نیست. تنها كافیست روكش مبل‌ها را عوض كنید یا برای آنها با پارچه‌ای زیبا، لباس مبل بدوزید. با این كار، با صرف هزینه‌ای ناچیز، جلوه مبلمان و دكوراسیون خانه شما به كلی متحول خواهد شد.

شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای ناچیز و خرید پارچه‌ای با رنگ و طرح بسیار زنده و متمایز با قیمتی ارزان از نساجی‌های ارزان فروش، پرده‌ای ساده و زیبا بدوزید و با نصب آن به‌ جای پرده‌های فعلی، جلوه دكوراسیون خانه را تغییر دهید.

گل‌های تازه، نه تنها رایحه‌ای خوش به ارمغان می‌آورند كه تصویری زیبا و دلچسب را نیز به خانه شما وارد می‌كنند. هزاران گزینه برای كسانی وجود دارد كه نمی‌خواهند پول‌های خود را با خرید گل‌های گران‌قیمت كه زود پژمرده می‌شوند، دور بریزند به بازار گل بروید و از انجا با هزینه کم خرید کنید.

برای شادكردن محیط خانه می‌توانید قالیچه‌ای ارزان‌قیمت با طرح و رنگی برجسته و چشمگیر خریداری كنید. اگر می‌خواهید در هزینه‌ها كمی بیشتر صرفه‌جویی كنید، می‌توانید پروژه‌ای را به‌آسانی و با هنر دست خود اجرا كنید.

برای درخشندگی و جلای میزهای معمولی می‌توانید آنها را با رنگی یكدست و درخشان رنگ‌آمیزی كنید. سپس، مجموعه‌ای از اشیای قدیمی مانند مجسمه‌های چینی پرندگان، ‌كلیدهای قدیمی و شمعدان خریداری كرده، روی میز قرار دهید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.