سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخباری از محلات منطقه 13:

برگزاری برنامه شاهنامه خوانی در منطقه 13

شورایاران محلات برای اداره هرچه بهتر شهر فعالیت های مختلفی ر اانجام داده و با شناسایی مشکلات، نیازهای شهروندان را به مدیران شهری منعکس می کنند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در بسته خبری امروز شورایاران محلات منطقه 13 فعالیت ها ونیازهای محله خود را بازگو کرده اند.
*ساخت مدرسه در محله سرخه حصار ضروری است

 محمود معنوی، دبیر شورایاری محله سرخه حصار گفت: یکی از نیازهای محله، ساخت مدرسه برای تحصیل دانش آموزان ساکن در این محله است .
وی افزود: متاسفانه در این محله هیچ مدرسه ای وجود ندارد و کودکان و نوجوانان مجبورند برای تحصیل به مدارس منطقه همجوار ما یعنی منطقه 8 با محله های دیگر منطقه بروند که این مسئله نگرانی هایی را برای دانش آموزان و والدین آنها به وجود آورده است.
 دبیر شورایاری محله سرخه حصار تاکید کرد: ساخت مدرسه برای این محله ضروری است.
 محمود معنوی خاطر نشان کرد: البته مدرسه تخریب شده ای در این محله وجود دارد که به عقیده من اگر بازسازی و تجهیز شود دغدغه خانواده ها و دانش آموزان دراین زمینه از بین می رود.
دبیر شورایاری محله سرخه حصار یکی دیگر از نیازهای محله را توسعه اماکن ورزشی عنوان کرد وگفت:  بهتر است با آغاز فصل  تابستان فعالیت های ورزشی رشد و گسترش یابد.

*شاهنامه خوانی در پارک پیروزی

 محمود حسنی، دبیر شورایاری محله حافظیه گفت: با آغاز فصل تابستان،  برنامه شاهنامه خوانی برای شهروندان برنامه ریزی و در پارک پیروزی در حال اجراست.
 وی افزود:  برنامه شاهنامه خوانی با هدف احیای فرهنگ ایرانی و آشنایی شهروندان با آداب و سنن کهن ایرانی در پارک پیروزی واقع در ابتدای خیابان سی متری نیروی هوایی اجرا می شود.
 دبیر شورایاری محله حافظیه خاطر نشان کرد: برنامه شاهنامه خوانی همه روزه از ساعت 8 تا 10 زیر نظر استاد پورمجدیان اجرا و تا به حال استقبال هم محله ای ها از برنامه خوب بوده است.
**بازار میوه و تره بار در محله احداث شد

 امیر بهدادفر،  دبیر شورایاری محله آشتیانی گفت:  محله آشتیانی بازار میوه و تره بار ندارد به همین دلیل شهروندان  این محله همواره برای تهیه مایحتاج روزانه خود به زحمت می افتند.
 وی افزود: یکی از نیازهای شهروندان، احداث بازار میوه وتره بار در محله است بر این اساس از مسئولان خواهشمندم بازار میوه و تره باری احداث کنند که این مسئله سبب کاهش ترافیک نیز می شود.
 دبیر شورایاری محله آشتیانی تصریح کرد: یکی از مشکلات شهروندان محله، نبود بازار میوه وتره بار که باعث شده شهروندان از بازار روز محله های دیگر مثل بازار خیابان بلال حبشی استفاده کنند.
 وی خاطر نشان کرد:  چندی پیش بازار میوه و تره باری ساخته  ولی متاسفانه سریعا تعطیل شد.
*دوره آموزشی استفاده از نرم افزار مدیریت آپارتمان در سرای محله شهید اسدی
 کاهه، مدیر محله شهید اسدی گفت: به منظور ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی، دوره آموزشی استفاده از نرم افزار مدیریت آپارتمان در سرای محله شهید اسدی برگزار می شود.
 وی افزود: با استفاده از نرم افزار مدیریت آپارتمان شهروندان می توانند در مجتمع های ساختمانی در راستای هدفمندی یارانه ها استفاده کنند.
 کاهه خاطر نشان کرد:  از امکانات این نرم افزار امکان تعریف انواع هزینه ها و درآمد ها وتخصیص فرمول ها به هزینه ها و درآمد ها، قبوض شخصی و مشترک می باشد./ز         

 

برچسب ها: محلات ، شاهنامه ، معنوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.