سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حزب اسلامگرای تركیه؛

پرز لایق دریافت نشان جنگ است

الیاس تونگوچ معاون حزب اسلامگرای سعادت تركیه با انتقاد از اعطای نشان صلح و آزادی از سوی باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا به شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی،‌ گفت : پرز لایق دریافت نشان صلح نیست بلكه لیاقت نشان جنگ را دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از زمان ، وی گفت كه اعطای این نشان به پرز بیانگر حمایت آمریكا از خونریزی هایی است كه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

معاون حزب اسلامگرای سعادت تركیه در ادامه افزود : آمریكا با اعطای این نشان یك بار دیگر حمایت بدون قید و شرط خود را از سیاست های ظالمانه اسراییل علیه بشریت نشان داد.

تونگوچ با اشاره به اینكه اسراییل باعث حیات آمریكاست ، اظهار داشت : رییس جمهوری آمریكا می گوید امنیت اسراییل قابل مذاكره نیست و اعطای نشان صلح به پرز زهر چشم واشنگتن و تل آویو از جهانیان است، آمریكا و اسراییل برادران خون آشامی هستند كه در قتل مسلمان ها دست داشته اند.

وی به وضعیت فلسطینیان اشاره كرد و افزود: آزادی فلسطین و بیت المقدس آرزو و رویای میلیونها مسلمان تركیه است و قلب مسلمانان تركیه برای فلسطینیان می تپد .

تونگوچ با انتقاد از سیاستهای دولت تركیه در بخش های مختلف گفت: سیاست های خارجی تركیه در بسیاری موارد در راستای سیاست های آمریكا و اتحادیه اروپا قرار دارد و كشورهای امپریالیستی با هدف قرار دادن كشورهای منطقه هدفشان محاصره تركیه است و دولت آنكارا باید از سیاست همسویی و محور قرار دادن آمریكا و اروپا صرف نظر كرده و تمامی روابط خود را با اسراییل قطع كند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.