سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه مقدار هزینه برای یک سفر تابستانی نیاز داریم

با یک حساب و کتاب سرانگشتی مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران با تمام شدن سال تحصیلی برنامه سفر خانواده ها آغاز می شود. تنوع گزینه های مختلف از شهرها و هزینه های لازم برای هرکدام، موضوع مهمی است که باعث می شود تصمیم نهایی براساس آن گرفته شود.

اما موضوع مهم تر تفاوت قیمت های اعلام شده از جانب تورهای مسافرتی است که باعث سردرگمی خانواده ها می شود.

کیش
سفر به جزیره کیش همیشه جذاب بوده است.برای مسافرت به این جزیره راه های مختلفی وجود دارد. قبل از هر چیز انتخاب یک تور مناسب و محاسبه قیمت آنها است.بهتر است بدانید که به صرفه ترین راه برای آمدن به کیش و سیاحت در این جزیره انتخاب تورهای مسافرتی مناسب است. قیمت بلیت یکسره کیش در پروازهای مختلف متفاوت است. این قیمت ها در هرکدام از آژانس ها با تفاوت سه، چهار هزار تومانی فروخته می شود و صندلی های تک باقی مانده در پرواز در ساعت های پایانی با رقم های بسیار ارزان تری به فروش می رسند.

تورهای مسافرتی در روزهای اول هفته نرخ های ارزان تری دارند که مناسب ترین گزینه برای انتخاب هستند.

می توانید برگه مرخصی تان را طوری تنظیم کنید که یک سفر با هزینه مناسب تر در روزهای ابتدایی هفته داشته باشید. برای سفر چهارشب و سه روز به جزیره کیش و اقامت در هتل سه ستاره حدودا نفری 550 هزار تومان هزینه نیاز است و این مبلغ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 200 هزار تومان گران تر می شود.


مشهد

برای سفر به مشهد می توانید از هواپیما، قطار و اتوبوس استفاده کنید که هزینه هرکدام به ترتیب ارزان تر از دیگری است. برای رفتن به مشهد با هواپیما قیمت بلیت افراد بزرگسال از 66 تا 80 هزار تومان است و این بلیت اگر برای افراد دو تا 12 سال باشد 38 تا 43 هزار تومان قیمت دارد.

نرخ بلیت اتوبوس برای مشهد در تعاونی های مختلف از 15 تا 25 هزار تومان است. بسته به تجهیزات اتوبوس و نوع تعاونی این نرخ گران تر می شود. بلیت های 25 هزار تومانی مخصوص اتوبوس هایی است که شرایط ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته اند.

این اتوبوس ها کاملا جدید است و با سیستم تهویه مناسب و پذیرایی از مسافران.
هزینه بلیت قطار از تهران به مشهد از هشت هزار و 500 تومان برای واگن های اتوبوسی تا 33 هزار تومان برای واگن های لوکس متغیر است. اگر دوست داشته باشید که واگن مجهز به سیستم صوتی و تصویری باشد نیز می توانید گزینه 27 هزار تومانی را انتخاب کنید.


اصفهان
اصفهان هم یکی از شهرهایی است که همیشه توریست های داخلی و خارجی خود را دارد. از
قیمت بلیت اتوبوس های لوکس برای هر نفر حدود 12 هزار تومان هزینه دارد اما این مبلغ برای اتوبوس های معمولی از هشت هزار تومان است. برای اقامت هم می توانید با آژانس های مسافرتی تماس بگیرید و شرایط را باتوجه به هزینه و امکانات انتخاب کنید.

قطار گزینه دوم برای سفر به اصفهان است. تهیه یک بلیت قطار از تهران به اصفهان از 7 هزار تومان تا 16 هزار تومان است.

اگر درآمدتان به حدی است که می توانید این سفر را با هواپیما بروید و زمان کمتری را در مسیر بگذارید که باید به دفاتر فروش بلیت هواپیما بروید. خرید یک بلیت یکسره به اصفهان برای افراد بزرگسال حدود 58 هزار تومان هزینه دارد. این بلیت برای افراد دو تا 12 سال 32 هزار تومان قیمت دارد و برای کودکان زیر دو سال نیز 10 هزار تومان است.


برچسب ها: قطار ، بلیت ، هزینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.