سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحيد تاج:

همبستگي گروههاي موسيقي،امروزه كم رنگ شده است

در گذشته بسياري از گروههاي موسيقي به خصوص گروههاي سنتي از همبستگي بيشتري برخوردار بودند در حالي كه اين موضوع امروزه كم رنگ تر شده است.

وحيد تاج ،خواننده سنتي كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه  خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:درگذشته گروههاي موسيقي به خصوص گروههاي سنتي، از همبستگي و وابستگي بيشتري برخوردار بوده اند در حالي كه چنين موضوعي، امروزه كمرنگ تر شده است.
وي با اشاره به همكاري دو جانبه اي كه بايد بين خواننده و نوازنده، وجود داشته باشد اظهار داشت: هميشه بايد بين خواننده و نوازنده همكاري دو جانبه اي وجود داشته باشد زيرا امروزه به دليل تعدد كارها در زمينه موسيقي و همچنين حضور نوازندگان جوان و با ذوق، خواننده علاقه مند به كار كردن با نوازندگان مختلف است.
اين خواننده سنتي كشورمان با اشاره به جنبه هاي مثبت و منفي كاركردن يك خواننده با نوازنده هاي مختلف خاطرنشان كرد:حضور نوازندگان مختلف در عرصه  موسيقي و وجود پنجه هاي متنوع كه ناشي از حضور اين نوازندگان است؛احساس نياز به تنوع در بهره گيري از نوازندگان را در خواننده به وجود مي آورد كه اين موضوع از جنبه هاي مثبت و منفي متعددي برخوردار است./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.