سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اول تیرماه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

جزييات آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي گروه علوم پزشكي تشريح شد.

دكتر جبرائيل نسل سراجي، رييس مركز سنجش آموزش پزشكي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آزمون كارشناسي ارشد رشته هاي مختلف گروه هاي پزشكي كه بالغ بر 54 رشته است روز پنجشنبه اول تيرماه در دو نوبت صبح ساعت 9 و عصر ساعت 15 به مدت 160 دقيقه برگزار خواهد شد.

وي  تعداد شركت كنندگان را نزديك به 65 هزار نفر عنوان كرد و افزود:‌ داوطلبان مي توانند كارت هاي ورود به جلسه را به صورت اينترنتي از امروز 28 خرداد ماه تا زمان برگزاري آزمون دريافت كنند.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي ادامه داد: داوطلبان براي ورود به جلسه با وارد شدن به سايت سنجش به آدرس www.sanjeshp.ir ابتدا بايد محل هاي رشته هاي انتخابي خود را به ترتيب اولويت انتخاب و ثبت كنند. همچنين مي توانند راهنماي ورود به جلسه آزمون را دريافت و به دنبال آن پرينت كارت داوطلب را دريافت كنند.

دكتر نسل سراجي تصريح كرد: پس از برگزاري آزمون،‌ كليد اوليه آزمون 7 تيرماه ساعت 18 روي سايت سنجش قرار مي گيرد و داوطلبان از همان روز تا 9 تيرماه ساعت 24 مي توانند در صورت داشتن اعتراض علمي به سوالات به سايت سنجش مراجعه و اعتراض خود را درج كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين اعتراضات پيگيري مي شود و سعي خواهيم كرد كليد نهايي را پس از رسيدگي به اعتراضات شنبه 27 تيرماه ساعت 18 روي سايت قرار دهيم.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي اضافه كرد: پس از مشخص شدن كليد نهايي، عمليات استخراج نهايي را انجام خواهيم داد و سعي مي كنيم 6 شهريور ماه نتايج استخراج شده قبول شدگان را روي سايت سنجش قرار دهيم.

دكتر نسل سراجي گفت: همزمان با اعلام نتايج، اسامي قبول شدگان را به دانشگاه هاي ارسال خواهيم كرد و داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت سنجش براي ثبت نام به دانشگاه ها مراجعه كنند.

وي توصيه كرد: داوطلبان بايد راهنماي برگزاري آزمون را كه در سايت سنجش است به دقت مطالعه كنند و توجه داشته باشند موارد منع ورود به محل برگزاري مانند همراه داشتن موبايل، ماشين حساب، ياداشت و جزوه را مورد نظر قرار دهند.
دكتر نسل سراجي يادآور شد: داوطلبان سعي كنند قبل از شروع آزمون حتما كارت ورود به جلسه را همراه داشته باشند و حوزه آزمون را روز قبل شناسايي كنند تا در روز آزمون دچار مشكل نشوند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.