سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار 200 ميلياردي براي احداث 2 تقاطع غير همسطح در غرب تهران

شهردار منطقه 21 گفت: احداث 2 تقاطع غير همسطح ايران خودرو- لشگري و ايران خودرو-فتح در دستور كار قرار گرفته و در حال حاضر پس از پشت سر گذاشتن مرحله مطالعاتي خود و انتخاب پيمانكار اين پروژه در حال تجهيز كارگاه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سليمي افزود: اين پروژه با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال در غربي ترين نقطه پايتخت احداث مي شود.
وي با بيان اينكه بزرگراه شهيد لشگري و فتح مهمترين نقاط آسيب خيز اين منطقه به لحاظ حوادث ترافيكي را كاهش دهيم، علاوه بر تقاطع غير همسطح گل ها كه در حال حاضر فاز اول آن مراحل پاياني خود را پشت سر مي گذارد، تقاطع غير همسطح  ايران خودرو-شهيد لشگري با اعتباري 130 ميلياردي ساخته مي شود و تقاطع غير همسطح ايران خودرو-فتح نيز با اعتباري بالغ بر 70 ميليارد ريال طي يك سال ساخته مي شود و با احداث آن بار ترافيكي بزرگراه فتح در مسير شرق به غرب و غرب به شرق كاهش مي يابد.
*برگزاري جلسه جشنواره اوقات فراغت تابستان
وي در بخش ديگري اذعان كرد: براي هرچه بهتر برگزار كردن و ارتقاء دادن برنامه هاي جشنواره تفريحي ورزشي تابستان جلسه اي با حضور معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه روساي اداره اجتماعي و فرهنگي نواحي، مديران محله، مسئولين خانه هاي ورزش محلات و كارشناسان ورزش نواحي برگزار شد.
در اين جلسه هدف از برگزاري جشنواره در سطح منطقه و انتخاب پارك نرگس براي اين امر بيان شد و در پايان بر آن شد كه مسئولين خانه ورزش هركدام مسئوليت يكي از رشته هاي ورزشي را انجام دهند.
وي گفت: هدف از برگزاري جشنواره منطقه اي سهولت و استفاده بهينه همه شهروندان از فضاهاي ورزشي و تفريحي منطقه است.
*تشكيل جلسه شوراي سلامت در منطقه
شهردار منطقه 21 تصريح كرد: يكي از مشكلات مهمي كه شهروندان در فصل تابستان در محلات خود با آن روبرو هستند تجمع زباله در محيط اطراف خود است توجه به اين مهم شوراي سلامت در سطح ناحيه 3 را بر آن داشت تا با جديت بيشتري اين موضوع را پيگيري كند.
وي در ادامه بيان كرد: در اين شورا كه با حضور كارشناسان حوزه سلامت، مديران محله، مدير محله، دبير شوراياري برگزار مي شود، پيرامون موضوع بهداشت محيط، اهميت توجه به تفكيك زباله از مبدا در بين خانواده ها و نقش آن در ارتقاء بهداشت محيط و كاهش امراض و بيماري ها، رعايت بهداشت فردي و عمومي در مكان هاي عمومي از جمله مساجد از زواياي مختلف پرداخته مي شود.
توزيع بروشورهاي آموزشي با همين موضوع در بين خانواده ها، برگزاري كارگاه هاي آموزشي از جمله راه كارهايي كه در اين جلسه به آن اشاره مي شود.
*تجليل از اعضاي فعال اهداي خون
سليمي بيان كرد: در نشستي كه با حضور دبيران و اعضاي فعال كانون انتقال خون 17 محله منطقه برگزار شد با اهداف جوايز از 10 دبير فعال و اعضايي كه در زمينه انتقال خون به شكل پياپي و مستمر با كانون همكاري داشتند تقدير و تجليل شد.
شهردار منطقه 21 خاطر نشان كرد: امسال نيز مانند سال هاي گذشته از شهرونداني كه تمايل به اهداي خون دارند ثبت نام به عمل آمد و با همكاري سازمان انتقال خون ايران واحدهاي سيار در تير ماه امسال اقدام به خون گيري از داوطلبان اين كار انسان دوستانه مي كنند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.