سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوستالژی درشکه سواری در مسیر بوستان آب و آتش تا بنادر را تجربه كنيد؛

چهارمین آسمان نمای بزرگ دنیا در بوستان نوروز

نام بوستان آب و آتش دیگر برای تمامی پایتخت نشین ها آشنا است اما درست در چند قدمی این بوستان بنادر تهران نیز واقع شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درست چند قدم پایین تر از بوستان آب و آتش بوستان بنادر تهران واقع شده است بوستانی که فانوس سفیدی که در ابتدای این بوستان قرار دارد را می توان از بوستان آب و آتش یا همان بوستان حضرت ابراهیم (ع) هم دید.
اما یک نکته جالب و خاطر انگیز را هم می توانید در این مسیر تجربه کنید.
نوستالژی درشکه سواری در مسیر پارک آب و آتش تا بوستان بنادر را سفر کنید اینجا یکی از زیبا ترین مراکز گردشگری تهران وقتی به این بوستان وارد شدید بالا رفتن از پله های مارپیچ فانوس این پارک را فراموش نکنید که از جذابیت خاص خود را دارد.
گفتنی است با حضور در مانژ این پارک لذت اسب سواری را هم تجربه کنید همچنین در رستوران رو باز این مجموعه که در قایق بنا شده لذت یک وعده غذایی را همراه با خانواده در برنامه خود بگذارید اما بعد از گذر از بوستان آب و آتش و بنادر به سمت جنوب حرکت کنید درست بعد از گذر از اتوبان شهید همت با استفاده از پل زیبای ارتباطی وارد بوستان نوروز و مجموعه پلانتاریوم خواهید شد.
این جا نیز مجموعه ای زیبا و منحصر به فردی است که در آن می توانید از امکانات مختلفی مانند پیست دوچرخه ، اسکیت، استفاده کنید و در کنار فضای سبز زیبای آن که با یک برکه بی نظیر تزیین شده اوقات فراغت شاد و مفرحی را بگذرانید.
مجموعه پلانتاریوم چهارمین آسمان نمای بزرگ دنیاست ظرفیت وسیعی را برای دانش پژوهان در حوزه نجوم و سایر رشته های علمی به وجود خواهد آورد که از طریق آن این افراد بتوانند فعالیت های علمی خود را انجام دهند.
مجموعه پلانتاریوم که در بوستان نوروز جای گرفته مجموعه ای است که در آن به دیگر رشته های علمی از جمله فیزیک، شیمی و زیست شناسی هم توجه شده است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.