سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ نایب رییس مجلس؛

تحریم های غرب موجب اقتدار بیشتر ایران می شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر غرب موفق به جلوگیری از فروش نفت ایران بشود بزرگترین خدمت را به جمهوری اسلامی ایران کرده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در جمع آزادگان استان قم به تحریم های مختلف علیه ایران اشاره کرد و گفت : تصمیم گیری برای تحریم نفت ایران پس از آن اتخاذ شد که غربی ها در تحریم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسیدند و برخلاف میل خود وارد تحریم نفتی شدند.

وی تکیه بر درآمد نفت را یک از مهمترین موانع توسعه اقتصادی کشور برشمرد و تصریح کرد: تردید نداریم اگر غرب موفق به جلوگیری از فروش نفت ایران بشود بزرگترین خدمت را به جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به حمله غرب علیه ایران در قالب جنگ هشت ساله اشاره و خاطرنشان کرد : اگر این جنگ اتفاق نمی افتاد ایران تا دویست سال دیگر هم به قدرت برتر موشکی- که امروز باعث ایجاد امنیت برای کشور شده است- تبدیل نمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد آزادگان را ستون های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد:پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف بویژه انرژی هسته ای کار بزرگ آزادگان سرافراز را تکمیل خواهد کرد . وی افزود : استقامت ایثارگری و جانفشانی آزادگان سرمایه ای عظیم برای نظام اسلامی به شمار می رود که باید از آن حراست و مراقبت کرد ./س

برچسب ها: قم ، نایب رئیس ، مجلس ، آزادگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.