سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه های اجتماعی بستر ایجاد کننده اطلاعات دو سویه هستند

پدیده رسانه های اجتماعی به عنوان بستر ایجاد کننده اطلاعات عظیم و دو سویه میان کاربران است که در حوزه های علمی، تکنولوژی فرهنگی و اجتماعی کاربرد دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دکتر سید وحید عقیلی، عضو شورای سیاستگذاری همایش روز رسانه های اجتماعی با بیان این مطلب گفت: رسانه های اجتماعی مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدها هستند و در برخی کشورها که بحث آموزش سواد رسانه ای مطرح است کاربران میتوانند جنبه های تهدید آمیز و فرصت برانگیز این شبکه ها را بهتر شناخته و از فرصت ها بیش از تهدیدها سود ببرند.

وی با اشاره به اینکه در همایش روز رسانه های اجتماعی به مسائلی پرداخته می شود که دغدغه آن در دانشگاه ها و سایر سطوح مطرح است بیان داشت: نسل جوان و دانشگاهی به تکنولوژی های جدید و مسائلی از این قبیل اهمیت می دهد که برگزاری چنین کنفرانس هایی می تواند مسیر را برای دانشجویان هموارتر کند.

دکتر عقیلی با تاکید بر اینکه رسانه های اجتماعی می توانند در عرصه های ملی، قومی، مذهبی و علمی به تقویت اعتقادات و باورها بپردازند خاطر نشان ساخت: همایش روز رسانه های اجتماعی به موضوعات قابل توجهی پرداختند که نتایج آن می تواند برای سازمان ها و نهادهای سیاستگذار مورد استفاده قرار گیرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.