سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/نماينده مردم مشهد :

حاشيه‌نشيني مشهد در مجلس نهم پيگيری می شود

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي گفت: موضوع حاشيه‌نشيني شهر مشهد را در كميسيون اجتماعي مجلس عنوان و پيگيري خواهم كرد.

اميرحسين قاضي‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدبا بیان این مطلب افزود: با توجه به اينكه حدود 60درصد مصوبات مجلس برخاسته از كميسيون اجتماعي است، موضوع حاشيه‌نشيني مشهد را در اولويت كاري‌ام قرار داده‌ام و با تمام توان آن را پيگيري خواهم كرد.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس نهم خاطرنشان كرد: در دوره قبلي، اين كميسيون وضعيت خوبي نداشت و با حواشي فراواني همراه بود كه اميدواريم در دوره جديد بتوانيم تكاليف بر زمين مانده را انجام دهيم و اين كميسيون را تقويت كنيم.

نماينده مردم مشهد  خاطرنشان كرد: نخستين نشست مجمع نمايندگان استان با حضور تمام اعضا تشكيل و مقرر شد اولين جلسه اين مجمع در حضور آيت‌ا... واعظ طبسي توليت آستان قدس رضوي و آيت‌ا... علم‌الهدي، امام جمعه مشهد تشكيل شود تا علاوه بر استفاده از رهنمود‌هاي اين بزرگان، اساس‌نامه و اولويت‌هاي كاري اين مجمع نيز مشخص شود.

نماينده مردم مشهد درباره عملكرد خود در كميسيون بهداشت و درمان مجلس در دوره گذشته نيز گفت: در دوره گذشته اين كميسيون قوانين خوبي را به تصويب رساند كه از اين نظر نمره 20 را به آن مي‌دهم، اما از نظر اجرايي شدن قوانين متاسفانه اقدامي صورت نگرفته كه از اين نظر بايد نمره‌اي بين 3تا 5 را به عملكرد اين كميسيون داد/.ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.