سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین و تنها باغ گل شهر تهران در بوستان پلیس

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 از افتتاح نخستین و تنها باغ گل شهر تهران در بوستان پلیس خبر داد و گفت: این گل باغ ظرفیت بالایی برای گردشگری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌حمید ناصحی ضمن بیان این مطلب افزود: مساحت این باغ گل در بوستان پلیس 4 هزار متر مربع است و در آن از 150 هزار گل در رنگ های بسیار متنوع و بیش از 20 نوع و نژاد از قبیل پریوش، گازاینا، لوبلیا، گوجه مینیاتوری، فلفل زمینی، آلسیوم یگونیا، حسن یوسف، شمعدانی، میخک، فستوکا، گل سنگ، جعفری، اطلسی و.... و 20 حجم گل استفاده شده است.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: با توجه به شروع تابستان و اوقات فراغت خانواده ها، این باغ به عنوان مکانی زیبا و آرام جهت استفاده خانواده های تهرانی تبدیل می شود.
علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 با اشاره به باز پیرایی فضای سبز منطقه تصریح کرد: مشابه این باغ گل در فضاهایی کوچکتر به صورت پراکنده در بوستان ها، معابر و بزرگراههای منطقه از جمله بزرگراههای شهید زین الدین، صیاد شیرازی و امام علی (ع) و خیابان هنگام، بلوار پروین، پاسداران کاشته شده است تا شهروندان در فصل بهار و تابستان شاهد رویش گل های بهاری زیبا و رنگارنگ با عطر و بوی دل انگیز باشند.
برخورداری اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر مردم به چگونگی تکثیر و تولید و نگهداری گل های گوناگون در ایران، کارشناسان کیلینک گل و گیاه منطقه اقدام به آموزش رایگان و پخش بروشور در منطقه کرده است.
وی خاطر نشان کرد: پوشش گیاهی منحصر به فرد باغ گل بوستان پلیس را می توان یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری تهران نام برد و مطمئنا ظرفیت خوبی برای جذب مشتاقان و گردشگران مختلف خواهد بود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.