سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی برگزاری سمینار ورزشی نویسان ایران و جهان؛

احمدی: هدف ما افزایش اطلاعات ورزشی نویسان است

رییس انجمن ورزشی نویسان ایران گفت: هدف ما از برگزاری دومین سمینار ورزشی نویسان ایران این است که دانش و اطلاعات خبرنگاران ورزشی ارتقاء یابد.

 احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مراسم برگزاری دومین سمینار ورزشی نویسان با جمعی از اصحاب رسانه داخلی و خارجی آغاز شده است که به مدت سه روز ادامه می یابد و فقط و فقط بر روی موضوعات ورزشی تمرکز می کنیم ضمن اینکه هدف ما از برگزاری چنین سمینارهای این است که خبرنگاران ورزشی ایران در کنار کار خود و با شرکت در چنین سمینارها بتوانند سطح علمی خود را ارتقاء دهند و دانش و اطلاعات خود را با استفاده از ترکیب اطلاعات داخلی و خارجی افزایش دهند.

وی تصریح کرد: در این سمینار برروی سه موضوع ورزشی تمرکز بیشتری خواهیم داشت که سه موضوع اشاره شده شامل رسانه و پزشکی، رسانه و اخلاق و چالش های خبرنگاران ورزشی تمرکز خواهیم داشت و سپس در نهایت خبرنگاران با پرسش و پاسخ های خود از اساتید داخلی و خارجی موارد و مسائل مدنظر خود را جویا خواهند شد تا آنها را مرتفع سازند.

رئيس انجمن ورزشي نويسان ايران افزود: ما در راستای انجمن جهانی ورزشی نویسان حرکت می کنیم تا بتوانیم با ایجاد شرایط کالری بهتر برای ورزشی نویسان و ایجاد یک تعامل بهتر با نهادهای ورزشی مسئول کارهای خوب را انجام دهیم.

احمدی خاطر نشان کرد: ما ارتباط خوبی با وزارت ورزش، فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک داریم و در حال حاضر شاهد هستیم که تمام این نهادها کمیته رسانه ای تشکیل داده اند و بخش دیگر فعالیت های ما آموزشی است و امیدواریم بتوانیم با ورود رشته تحصیلی ورزشی نویسی در دانشگاه ها با قدرت بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.