سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اعلام آخرين فرصت فراخوان همايش ملي تعليم و تربيت

پایان خردادآخرين فرصت ارسال مقالات به همايش ملي تعليم و تربيت اعلام شده است. علاقه‌مندان مقالات خود را به دبیر خانه همایش به نشانی قم، بلوارجمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ، اداره همایش‌ها و نشست‌‌های علمی و یا به نشانی الکترونیکی email:Hamayesh@iki.ac.ir ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، گروه علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) پایان خرداد را آخرین فرصت برای اندیشمندان، اساتید، طلاب و دانشجویان برای ارسال مقالات و آثار خود به همایش ملی «تعلیم و تربیت ارزش‌ها» اعلام کرد.

مفهوم‌شناسی ارزش‌ها، قلمرو ارزش‌ها، تعلیم وتربیت ارزش‌ها و چالش‌های پیش‌رو، بررسی وضعیت موجود تعلیم و تربیت ارزش‌ها در جامعه محورهای اصلی این فراخوان است.

بررسی وضعیت موجود تعلیم و تربیت ارزش‌ها در جامعة معاصر ایران شامل: اهداف و مبانی نظری و بررسی تطبیقی عملکرد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی و همچنین محور تعلیم و تربیت ارزش‌ها شامل: موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها،کاستی ها و محدودیت‌ها، چشم‌انداز آینده تعلیم و تربیت ارزش‌ها در ایران اسلامی و نقش جمهوری اسلامی ایران در تعلیم و تربیت ارزش‌های جامعة اسلامی جهان معاصر از دیگر محورهای فراخوان این همایش اعلام شده است.
علاقه‌مندان مقالات خود را به دبیر خانه همایش به نشانی قم، بلوارجمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ، اداره همایش‌ها و نشست‌‌های علمی و یا به نشانی الکترونیکی email:Hamayesh@iki.ac.ir ارسال کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.